První auto pro čerstvého řidiče

pokec o všem možném i nemožném
BerusakTom
Příspěvky: 7
Registrován: ned 15. led 2017 18:04:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

První auto pro čerstvého řidiče

Příspěvek od BerusakTom »

Zdravím ve spolek,

Jsem nováček, toto je můj první post ve zdejším fóru. Omlouvám se, pokud je ve špatné kategorii (prosím o přesun a nebijte mě :) ).
Tento rok se chystám na to, že si udělám řidičák a pořídím své první auto.

Co jsem se tak rozhlížel, volba padla právě na Felicii - cenová dostupnost, dostupnost náhradních dílů, relativně nenáročná údržba.. ale přece jen, Felicia už dnes není nejmladší auto a tak se ptám: Vyplatí se ještě "jít" do Felicie/dá se sehnat kousek, který bude "v pohodě"?

Moje představy jsou zhruba takéto:
• Bez koroze
• Dobrý technický stav (dotankovat a jezdit)
• Platné STK
• Zaplacená EKO daň
• Tažné zařízení (zapsané v TP)
• Možnost prohlédnutí vozu vlastním technikem + zkušební jízda

Cenově bych to viděl tak na 20k Kč v hotovosti při předání vozu a všech "papírů" a klíčů.
Odběr "někdy v létě" +- třeba srpen.


Díky za kultivované reakce k tématu.
Uživatelský avatar
103457
_________________
_________________
Příspěvky: 11153
Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: První auto pro čerstvého řidiče

Příspěvek od 103457 »

Za mně je felicia dobrá volba se naučit jezdit, je malá, vbšude zaparkuješ, není nijak silná, takže se nebudeš snažit s ní závodit.
Co se týče tvých požadavků, tak bez koroze již dneska žádný auto neseženeš, respektive ne za 20 tisíc.
Uživatelský avatar
vodi
Příspěvky: 191
Registrován: úte 21. kvě 2013 13:21:33
Bydliště: Plzeň, Vimperk

Re: První auto pro čerstvého řidiče

Příspěvek od vodi »

Zdravím nového člena :)

Vzhledem k tomu, že dost koukám na inzeráty okolo feld, tak si troufnu říct, že kolem 20 000 Kč seženeš dost pěknej kousek. Možná budeš chvíli vybírat, ale najdeš. Hodně lidí se jí zbavuje a vyměňuje za novější vůz.