STK co se fotí a zaco vyhazují
STK co se fotí a zaco vyhazují
Čau kolegové, mám na Vás dotaz čeká mě v březnu technická a emise, tak mězajímalo za co vyhazují. Co jsem měl svou Feldu na zkušebně brzd tak vše vpořádku až na ruční brzdu, tlumiče v pořádku rozdíl 3%, vzadu akorát trochu sedí skrze unavené pružiny, prahy jsou místama děravé a trochu kvetou zadní lemy. Tak by mě zajímalo co fotí a za co by neprošla. Je to 1.9D tak si myslím, že by mohla projít přesemise, ale spíš mám strach skrze ty unavené zadní pružiny, prahy. Předem díky za odpovědi.
Re: STK co se fotí a zaco vyhazují
Zdar, ono s tou STK a ME je to dost individuální... co někde projde jinde projít nemusí. Obecně bych viděl jako největší problém děravé prahy, záleží teda jak jsou velké díry ale obecně myslím, že s tím bude problém téměř všude. Pokud nechceš investovat do nových prahů, doporučil bych díru zaplnit např. montážní pěnou co používají zedníci a přetřít štětkou ať to tolik neřve. Unavené pružiny nevidím jako zásadní problém, pokud nejsou prasklé nebo není vyteklý tlumič. Zadní lemy pokud nejsou díry, není problém. Ruční brzdu bych trochu přitáhl lanovody, ale pokud brzdí aspoň nějak, nemyslím, že by byl extra problém. Fotí se VIN a číslo motoru, zda souhlasí typ (abys tam třeba neměl 1,9 TDI 96 kW ) a pak se fotí auto ze všech stran - celkový stav + mám ten pocit počítadlo najetých km. U nás dělají problém hlavně kvůli brzdám a podvozku - vytlučený čep, vyteklý tlumič, prasklá pružina atd. Emise myslím, že nebudou problém, pokud to teda není olejnička a nejezdíš s tím na nějaký humusy. Jinak težko psát co by mohlo být problém, těch možností je tolik, že se to nedá tady vypsat, ale jak jsem psal zkraje, hodně záleží na konkrétním člověku a stanici STK. Pokud si nejsi jistý, doporučuji poslechnout si reference od známých a kamarádů a jít někam, kde jsou dle zkušeností ostatních tolerantnější. Hlavně si zkontroluj ať máš kompletní povinnou výbavu a nemáš třeba prošlou lékárničku; bylo by hloupé to neudělat kvůli takové blbosti... tak hodně štěstí
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK co se fotí a zaco vyhazují
Hodne casta zavada jsou orezly brzdovy trubky na to hodne koukaji.. Potom nekomu vadi nefunkcni naklapeni svetel nekdo to necha projit.. To samy kdyz sou vymlaceny cepy ramen
Re: STK co se fotí a zaco vyhazují
Čepy ramen jsou v cajku, abrzdový trubky bych potřel gumáčem. A naklápění mám lektrišen.
Re: STK co se fotí a zaco vyhazují
naklápění mi vždycky dali do lehkých závad, nikdy mě kvůli tomu nevyhodili. ale je dobrý, že to máš v cajku. orezlý brzdový a palivový trubičky má asi každej, pokud se z toho neloupou kusy zkorodovaného kovu, nebál bych se, nicméně natřením nic nezkazíš. nejlepší bude si zjistit informace o té které konkrétní stanici STK a podle toho si vybrat tu "svou".
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK co se fotí a zaco vyhazují
Loni mi fotili auto šikmo zepředu, šikmo zezadu, budíky a VINko v motoru. Neměl jsem žádnou závadu, tak nevím za co vyhazují, ale kontrolují pořád to samé jako dřív.
Musí to brzdit, svítit, nesmí být vůle nikde na nápravách. Nic ze systémů souvisejících s bezpečností nesmí být poškozeno hloubkovou korozí, vše musí být připevněno a nesmí být znatelná netěsnost. Vadí takové věci jako vypadlé trubky z úchytů, zrezlé trubky, popraskané hadice, urezlý držák baterky... Nosné části nesmí být narušeny korozí (s děravým autem tam ani nejezděte). Samozřejmě netolerují poškození předního skla, bezpečnostích pásů, sedaček, ulámané kliky dveří... Nesmí z toho kapat olej. Lehké vlhnutí nevadí.
Na autě nesmí být namontováno neschválené příslušenství. Extra kontrolují zda je tažné zařízení zapsané v papírech.
Někde na netu se toulal seznam závad rozdělený do kategorií.
Musí to brzdit, svítit, nesmí být vůle nikde na nápravách. Nic ze systémů souvisejících s bezpečností nesmí být poškozeno hloubkovou korozí, vše musí být připevněno a nesmí být znatelná netěsnost. Vadí takové věci jako vypadlé trubky z úchytů, zrezlé trubky, popraskané hadice, urezlý držák baterky... Nosné části nesmí být narušeny korozí (s děravým autem tam ani nejezděte). Samozřejmě netolerují poškození předního skla, bezpečnostích pásů, sedaček, ulámané kliky dveří... Nesmí z toho kapat olej. Lehké vlhnutí nevadí.
Na autě nesmí být namontováno neschválené příslušenství. Extra kontrolují zda je tažné zařízení zapsané v papírech.
Někde na netu se toulal seznam závad rozdělený do kategorií.