konstrukce středního dílu výfuku
konstrukce středního dílu výfuku
Ahoj kluci,
tenhle dotaz by měl být asi směřovaný více výrobcům těch tlumičů než vám, ale za pokus nic nedám. Když vedle sebe položím střední díl z feldy a z favorita....mají tyto výfuky úchyty pro silentbloky na stejných pozicích nebo se liší podle konstrukce držáků na autech? Jde mi o to, že chci na feldě měnit první díl výfuku za díl z favorita (odstraním tím katalyzátor a efektivita odvodu výfukových spalin mi přijde u favorita o chlup vyšší díky vedení plynů dvěma trubkami prakticky až ke střednímu dílu). Informace o tom, zda-li budu kromě volného času potřebného na výměnu výfuku, také potřebovat svářečku, bude pro mě výhodou Nejjednodušší mi přijde koupit střed z favorita (asi všichni víme, že má jinou přírubu než felda ) a dát ho "jen" na auto. Jediné, co mi může úsměv na tváři zkazit, by teda eventuálně byly ty držáky silentbloků. Je to blbost....já vím, ale náhoda je vůl, třeba někdo z vás podobnou zkušenost má .
Dotaz číslo dvě je už tedy kravina úplná, ale.....náhodou, čistě teoreticky.....nevíte, zda-li jsou oba střední tlumiče (fa. vs. fel.) koncepčně stejné? Jen mi napadla myšlenka jestli chytré hlavy v Mladé Boleslavi nevymysleli jiný středový tlumič (otevřenější), když do výfukové traktu přidali "brzdič" ve formě katalyzátoru. Člověk, který ty výfuky nevyrábí mi asi na tuto otázku ale jen těžko dokáže odpovědět
I tak velmi děkuji za názory a poznatky.
tenhle dotaz by měl být asi směřovaný více výrobcům těch tlumičů než vám, ale za pokus nic nedám. Když vedle sebe položím střední díl z feldy a z favorita....mají tyto výfuky úchyty pro silentbloky na stejných pozicích nebo se liší podle konstrukce držáků na autech? Jde mi o to, že chci na feldě měnit první díl výfuku za díl z favorita (odstraním tím katalyzátor a efektivita odvodu výfukových spalin mi přijde u favorita o chlup vyšší díky vedení plynů dvěma trubkami prakticky až ke střednímu dílu). Informace o tom, zda-li budu kromě volného času potřebného na výměnu výfuku, také potřebovat svářečku, bude pro mě výhodou Nejjednodušší mi přijde koupit střed z favorita (asi všichni víme, že má jinou přírubu než felda ) a dát ho "jen" na auto. Jediné, co mi může úsměv na tváři zkazit, by teda eventuálně byly ty držáky silentbloků. Je to blbost....já vím, ale náhoda je vůl, třeba někdo z vás podobnou zkušenost má .
Dotaz číslo dvě je už tedy kravina úplná, ale.....náhodou, čistě teoreticky.....nevíte, zda-li jsou oba střední tlumiče (fa. vs. fel.) koncepčně stejné? Jen mi napadla myšlenka jestli chytré hlavy v Mladé Boleslavi nevymysleli jiný středový tlumič (otevřenější), když do výfukové traktu přidali "brzdič" ve formě katalyzátoru. Člověk, který ty výfuky nevyrábí mi asi na tuto otázku ale jen těžko dokáže odpovědět
I tak velmi děkuji za názory a poznatky.
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: konstrukce středního dílu výfuku
Koukni se tady http://www.jpvyfuky.cz/aktualni-nabidka.php#num3 , najdeš tam co hledáš a máš to asi nejjednoduší a když se dohodneš není problém si říct jakou tam chceš přírubu navařit. Máš tam rovnou i závit na lambdu.
Re: konstrukce středního dílu výfuku
Jasný jasný. Od JP ten díl jednoznačně chci. Nebudu riskovat připečení pístních kroužků kvůli absenci lambdy. O JP vím a určitě si jejich první díl výfuku seženu. A seženu si ho s touto favoriťáckou přírubou, protože je alespoň trošku pohyblivý (na těch dvou pružinách na konci). Fedlový střed má ty tři šrouby, které se chytaj na kat, tudíž by byl celý výfuk "na fest". Takže jsou dvě varianty, co udělat. Buď koupit feldovej střed a převařit přírubu nebo koupit favoriťáckej střed, čímž by byl problém s přírubou vyřešenej. Ale u něj zas nevím, jestli by zásah flexy a svářečky nepotřebovaly ty držáky silentbloků. Neříkám, že bych si to nepředělal. Ale rád bych byl na ten zásah alespoň trochu připraven.
Každopádně díky za odpověď. Uvažuješ stejně jako já (myslím s tím předním dílem od JP)
Každopádně díky za odpověď. Uvažuješ stejně jako já (myslím s tím předním dílem od JP)
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: konstrukce středního dílu výfuku
Jinak, pokud chceš střed průchozí trubku, tak není problém se dohodnout, aby ti tam dali tu pohyblivou přírubu a jestli řešíš tam dát střední díl z favorita mělo by to tam jít sám mám na kombi zadní díl z favorita a vše ok nic se neupravovalo.
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: konstrukce středního dílu výfuku
To co řešíš je zde už určitě někde vyřešeno nicméně mam to samé na autě tak ti to písnu
Svody favorit (vyřadí se kat) k tomu dáš střed favorit (jinak délkově udělaný než felda, díky absenci katu a vyřeší se i přechod svody -> výfuk ) a na konec si dej co chceš tam je to stejné buď felda nebo favorit.
Silentbloky .... jsou všechny stejné až na první silent co je za středovým tlumičem. Nicméně jde tam napasovat gumový závěs z feldí verze výfuku
Není umístěný úplně ideálně ... úchyty jsou mimo osu cca 3-5 cm, ale guma jde natáhnou a v při troše síly ji tam dostaneš a nikam nevypadne i bez jištění
Svody favorit (vyřadí se kat) k tomu dáš střed favorit (jinak délkově udělaný než felda, díky absenci katu a vyřeší se i přechod svody -> výfuk ) a na konec si dej co chceš tam je to stejné buď felda nebo favorit.
Silentbloky .... jsou všechny stejné až na první silent co je za středovým tlumičem. Nicméně jde tam napasovat gumový závěs z feldí verze výfuku
Není umístěný úplně ideálně ... úchyty jsou mimo osu cca 3-5 cm, ale guma jde natáhnou a v při troše síly ji tam dostaneš a nikam nevypadne i bez jištění
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: konstrukce středního dílu výfuku
To je ono. Takže dám předek od JP s dírou pro lambdu, střed favorit (bez jakéhokoliv převařování držáků silentbloku - jen nahradím tu jednu gumu) a zadek dám buď fa. nebo fel. (vím, že tyto díly jsou totožné ) Díky za názory a rady
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: konstrukce středního dílu výfuku
POkud máš přístup ke svářečce tak si udělej díru do favoritích svodů a navař matku pro lambdu
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: konstrukce středního dílu výfuku
Ten přední díl u JP stojí 5OOkč a je připraven na montáž. Jelikož mám feldu, takže bych ten přední díl z favorita musel kupovat tak jako tak a cena SÉRIOVÉHO dílu není zas tak dramaticky nižší, aby se mi vyplatilo si to bastlit doma. Ale i o této variantě jsem slyšel a rozšířená je také
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 10. bře 2016 21:02:28
Re: konstrukce středního dílu výfuku
Zdravím, nechci zakládat nové téma tak to šoupnu sem. Chci se zeptat jestli se liší průměr trubky na středovém dílu na obou stránach, tzn. u té spojky s katem a na zadní díl. Popřípadě kolik je ten průměr, díky
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 10. bře 2016 21:02:28
Re: konstrukce středního dílu výfuku
nikdo nic?
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: konstrukce středního dílu výfuku
asi bude jednodušší se ohnout pod auto
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná