Ethanol 85
Re: Ethanol 85
Na to, že umíš tak s googlem si neumíš najít hustotu obou kapalin? stejně jakmile zastavíš a necháš auto přes noc stát, tak tohle ztrácí smysl, při jízdě se ti to promíchá samo.
Re: Ethanol 85
ethanol je těžší, prvně benzín potom Ečko v opačném případě se ale také nic nestane, jen bych s autem déle nestál, nemuselo by pak chytnout
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř 21. kvě 2008 18:29:10
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
keenworth píše:V tom případě to máš dobrý, já jsem ještě neviděl u nás v okolí čerpačku, kde by měli éčko a šlo tam tohle dělat
E85 beru pravidelně cestou na chalupu u ONO v Mošnově (momentálně 23,50).Jsem si jistý,že obsluha již má mnohé zkušenosti s čerpáním E85 a bez problémů po natankování opět aktivuje pistole pro dotankování dalšího druhu paliva.Platím až po dotankování obou druhů.
Na jiné pumpě jsem na paní do okénka zavolal,zda mi může aktivovat další pistoli.Bez problémů se tak stalo.
Věřím,že na všech pumpách kde je to technicky možné,obsluha jistě vychází zákazníkům vstříc.Jde jim přeci o zisk.
Při komunikaci je však nezbytná jistá dávka slušného chovaní,které v dnešní době mnohdy a mnohde schází
Jezdím na E již dva roky a to v různých poměrech mísení.Nejhorší varianta byla čistý E.Tedy do asi 5L N95 dotankováno do plné nádrže.Myslel jsem,že 20Km domů nedokuckám.Auto plně obsazené,za sebou vozík,téměř žádná reakce na plyn,rychlost s bídou 65Km/h.
Malý poznatek:když jsem ubral asi do půli sešlápnutý plyn,motor se probouzel k tahu.Ale sotva se rozjel následoval opět útlum.Takže jsem celou cestu pumpoval pedálem plynu,aby to aspoň trochu jelo.Po rovině jakž,takž,ale sebemenší kopec=trápení!
Starty se zdycháním,dojezdy na křižovatky taktéž.
Dnes jezdím na 1:1,maximálně 2:1(E:N),podle toho kolik mám právě v nádrži N95,který beru v místě bydliště.
Motor BMM si hezky ševelí,reaguje na plyn,a nezdá se že by měl menší výkon.
Spotřebu proto nějak přesně nesleduji.Nic,méně nepřipadá mi nijak extrémní,zvláště při tak rozdílné ceně s N95(až 36,90) je to esporně výhodnější.
Obrovský rozdíl při jízdě na E je patrný v TICHOSTI motoru a jeho tolik diskutovaném,kultivovaném chodu.A i to je důvod proč jezdím na E:N
Re: Ethanol 85
Někde jsem tu četl nevím přesně kde,mám 1,3 BMM,jezdím na čistej E85,jedinej problém je ranní start.(údajně by se dalo řešit případným odporem na čidle sání,aby si motor myslel že je zahřátej,a upravil směs na chudší.)ráno to blbě startuje protože to je bohatý.Samozřejmě kat je vyndanej,s katem to nejelo ani když to bylo zahřáté.
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Tak kolik motorů tu kleklo při používání E85 za tu dobu co sem nechodím
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4134
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
To si jako myslíš že by se někdo přiznal Ani náhodou .
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Tyhle motory jsou nesmrtelný.
Re: Ethanol 85
je fakt že mám již druhý motor, ale první při násilné demontáži měl krásně čisté komory válců i samotné písty ( též ma svíčkách je kolem diody méně karbonu a usazenin než u druhé feldy která jezdí na čistý N ).. nevšiml sem si ničeho zvláštního co by mělo motoru ublížit... podle mne více než motoru to nesvědčí čerpadlu
každopádně jak bylo řečeno, motory sou nezničitelný... dřív než by se projevila nějaká závada, auto shnije
každopádně jak bylo řečeno, motory sou nezničitelný... dřív než by se projevila nějaká závada, auto shnije
Re: Ethanol 85
A čerpadlu by to nemělo dělat dobrotu proč? Tomu je snad vcelku jedno co tlačí, hlavně když se může o tu tekutinu ochlazovat. Tady to přeci nafunguje jako u starých naftáků, kde se čerpadlo přimazávalo dík naftě.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
HarryPotter1: věř mi, že 1-2litry navíc na spotřebě nepoznáš, pokud to neměříš a nemáš palubák. Ale je to přesně ta hodnota co způsobí že se to už nevyplatí.
thepromise: ty máš polovodičový svíčky?
thepromise: ty máš polovodičový svíčky?
thepromise píše:...( též ma svíčkách je kolem diody méně karbonu a usazenin než u druhé feldy která jezdí na čistý N )..
Re: Ethanol 85
keenworth: někde sem četl, že to nedělalá dobře samotnému čerpadlu a těsnění ( v čisté verzi )
Honza_t:: tyvole nejsem mechanik, víš co sem myslel
Honza_t:: tyvole nejsem mechanik, víš co sem myslel
- xmorfeuz
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned 10. čer 2007 13:49:03
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
ja byl vcera na emisich a stk a hadejte co mi namerili na volnobech a zvysene otacky ?
0,017 a 0,025 C02 nebo co
pan bursik a katerina jauvajs by meli urcite radost
0,017 a 0,025 C02 nebo co
pan bursik a katerina jauvajs by meli urcite radost
Re: Ethanol 85
HarryPotter1 píše:E85 beru pravidelně cestou na chalupu u ONO v Mošnově...
Kdyz mam cestu do Ostravy take kupuji tam (muzu vrele doporucit), vetsinou ale ve Frenstate. Jezdim na 60...80% E + 20...40% 95. Vetsinou jezdim sam, rozdil nepatrny i kdyz mam 100% E. Ale kdyz nas je 4 + plny kufr, chce to uz aspon 30% benzinu a pak klidne jede 140.
Souhlasim, ze motor je tišši, ale musis trochu zvyknout na jinou reakci na pedal plynu.
No a protoze ethanol je ve sve podstate rozpoustedlo a tim padem vyborne rozpousti veskere hnusy v nadrzi, musite casteji menit palivovy filtr. Tot' je cela veda.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned 10. črc 2005 11:21:47
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Zdravim lidi, chtěl bych se zeptat když teda takhle jezdite na ten ethanol a ruzně si to michate s benzinem, mate nějak upravenej motor ( jako nějakou jinou řidici jednotku a nebo jiny střiky) nebo prostě tam mate všechno origoš normál jako kdyby na Naturál? Protože jsem ted našel že se to nějak předělavá. http://servispneumatik.cz/ethanol-e85-a234 Dík za odpověd a rady
- xmorfeuz
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned 10. čer 2007 13:49:03
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
nic predelavat nemusis a na tu krabicku se vykasli
Re: Ethanol 85
Jen názor z opačného konce, prosím nekamenovat!
E85 mě neláká, dá se říct že se toho i bojím.
Tankuju V-power od Shellu a motor je kultivovanej, tichej, startuje i v zimě na cvrnknutí a táhne jako kůň.
Druhá stránka je ovšem vyšší cena benzínu, ale to zas při mém poměrně malém nájezdu (cca 1 nádrž na měsíc) není až tak bolestivé. Něco jiného by bylo točit plnou třeba 2x týdně, to už by člověk sakra koukal, kde ušetřit
A taky je pravda, že ani značková pumpa a jejich tzv. prémiový (dražší) paliva nemusí bejt stoprocentně kvalitní.
I na tom Shellu se mi stalo, že auto hůř táhlo, sice jen jednou jedinkrát, ale stalo se to v tom období více lidem.
Prostě za mě E85 ne, ale nezkusil jsem a je to jen můj osobní, ničím nepodložený názor.
E85 mě neláká, dá se říct že se toho i bojím.
Tankuju V-power od Shellu a motor je kultivovanej, tichej, startuje i v zimě na cvrnknutí a táhne jako kůň.
Druhá stránka je ovšem vyšší cena benzínu, ale to zas při mém poměrně malém nájezdu (cca 1 nádrž na měsíc) není až tak bolestivé. Něco jiného by bylo točit plnou třeba 2x týdně, to už by člověk sakra koukal, kde ušetřit
A taky je pravda, že ani značková pumpa a jejich tzv. prémiový (dražší) paliva nemusí bejt stoprocentně kvalitní.
I na tom Shellu se mi stalo, že auto hůř táhlo, sice jen jednou jedinkrát, ale stalo se to v tom období více lidem.
Prostě za mě E85 ne, ale nezkusil jsem a je to jen můj osobní, ničím nepodložený názor.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Když tankuješ u Shellu tak se nediv že to někdy nejede. To je nejhorší benzínka v zemích českých. Podle rozborů mají tak markantní výkyvy v kvalitě že není radno tam vůbec tankovat.
Re: Ethanol 85
Je to možné, že se to na Shellkách různě po republice stalo víckrát. Proto jsem zdůraznil, že ani známá značka dnes nezaručuje téměř nic. Mě tedy se to za ty léta stalo díkybohu fakt jenom jednou a auto jinak jezdí na Shelláckej benzín jak z praku.
Naposledy upravil(a) ferat dne pon 03. zář 2012 8:15:17, celkem upraveno 1 x.
- Pawlick
- Příspěvky: 674
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Tankuju u nejlevnějších benzínek a motor je kultivovanej, tichej, startuje i v zimě na cvrnknutí a táhne jako kůň.
A když přidám trochu E85, tak je ještě kultivovanější
A když přidám trochu E85, tak je ještě kultivovanější
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
Re: Ethanol 85
Tak aktuálně i já tankuju u nejlevnějších benzínek neboť ceny na chebsku jsou momentálně velmi příznivé. Shell a Agip prodávají N95 za 36,50 A ten V-power je za 38,90
To stojí leckde obyč Natural.
Nicméně si nemyslím, že by to mělo delšího trvání, Když budou chtít, klidně to vystřelej o dvě koruny jen to mlaskne.
To stojí leckde obyč Natural.
Nicméně si nemyslím, že by to mělo delšího trvání, Když budou chtít, klidně to vystřelej o dvě koruny jen to mlaskne.
Re: Ethanol 85
Jezdím na benzín od Olbeny, která naváží benzín do několika benzínek po česku a spím klidněji, než kdybych bral u shellky. Na ethanol ted nejezdím, protože nemám nikde po cestě kde natankovat a extra pro něj zajíždět nebudu... to jen až budu chtít vysát vodu z nádrže a provonět výfuk pálenkou.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Já jsem zjistil, že etanol zavedli v Sokolově, což mám za kopcem, tak to zkusím pravidelně tankovat cca v poměru 2 : 1, NA95 : E85 a uvidím s jakým výsledkem. Zatím jsem to měl nejblíž 80km v Chomutově, tak jsem ho bral vždy jen, když jsem jel okolo. A nebyly problémy, jen v zimě to při studeném motoru na křižovatce občas chcíplo.
Re: Ethanol 85
Ahoj Vašku,prosím Tě,a kde v Sokolově?Do Sokolova to mám kousek.Chtěl bych to palivo také zkusit.
Re: Ethanol 85
etanol - první pokus s E 1:1 byl naprostý propadák, nejelo to, dnes jsem E dovezl v kanystru tak ho zase zkusím s N, co felda to jiná reakce někdo jezdí i na čistý bez problémů (možná zatím)
vpower od škeble - neuznávám po jistých problémech s oktávkou, je to placebo a když vidím jak všechny cisterny jakékoliv značky nasávájí benál z jedné bečky na centrálním uložišti PHM tak se směji těm co to ví jaký benál berou - houby
vpower od škeble - neuznávám po jistých problémech s oktávkou, je to placebo a když vidím jak všechny cisterny jakékoliv značky nasávájí benál z jedné bečky na centrálním uložišti PHM tak se směji těm co to ví jaký benál berou - houby
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
selle píše:Ahoj Vašku,prosím Tě,a kde v Sokolově?Do Sokolova to mám kousek.Chtěl bych to palivo také zkusit.
ONO v Sokolově
http://www.tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik
Re: Ethanol 85
Doma mam 1.3 Mpi a 1.3 BMM oboje jezdí na kořalku jak by tam nebyla,v božce je 100% Ečko. Dokonce mi připadne že má vetší výkon
zasloužily by na..at na ruce a nepustit k vodě
- kouda
- Příspěvky: 272
- Registrován: sob 26. pro 2009 10:25:35
- Bydliště: Kralice nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Caute. Je tu nekdo kdo pouziva tu prestavbu s tou chytrou krabickou? Nejake postrehy? Nejlepe na BMM. Diky za odpovedi
Re: Ethanol 85
Přečti si co sem napsal o par příspěvku víš : jen doplním že jezdím s neupravenou řídicí jednotkou.
zasloužily by na..at na ruce a nepustit k vodě
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Natankováno
20l E 85 - 23,5Kč/l
22l N 95 - 36,50Kč/l
Takže krásný průměr necelých 30,50/l
A selle jde tankovat najednou, nemusí se platit za každou natankovanou položku zvlášť.
20l E 85 - 23,5Kč/l
22l N 95 - 36,50Kč/l
Takže krásný průměr necelých 30,50/l
A selle jde tankovat najednou, nemusí se platit za každou natankovanou položku zvlášť.
Re: Ethanol 85
Tak to je paráda Snad to E85 časem dají i na Ono k Jesenici u Chebu.
Jen ve mne pořád štourá takovej "červík". Mám celkem strach to zkusit
Jen ve mne pořád štourá takovej "červík". Mám celkem strach to zkusit
- kouda
- Příspěvky: 272
- Registrován: sob 26. pro 2009 10:25:35
- Bydliště: Kralice nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Určitě to zkus, nemáš se čeho bát. pokud to namícháš do 50:50 s benínem tak v pohodě. Jen já bych chtěl jezdit na 100% E85 a to se bojím, že to už moc nepojede. Takže hledám nějakou vhodnou přestavbu. Jen nevím co
Re: Ethanol 85
Kouda: není se čeho bát, BMM je vlastně karburátorový motor s tím rozdílem že ŘJ si automaticky upravuje směs díky lambdě. Dneska sem dal Ostrava- Katowice - Ostrava na 100% e85 a pod 120 sem jí nepustil (BMM). Ranní starty jsou sice delší (podobně jako 1.3 MPi) ale po zahřátí jede normálně a i bez jakých koli kouzelných krabiček
zasloužily by na..at na ruce a nepustit k vodě
- kouda
- Příspěvky: 272
- Registrován: sob 26. pro 2009 10:25:35
- Bydliště: Kralice nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
To já vím, že si to bmm upraví, ale když jsem namíchal 75:25 E85:N95 tak auto znatelně ztrácelo výkon a v kopcích skoro nechtělo jet. Právě se bojím že při 100% Ečku někde skončím v kopci. A že u nás toho je vcelku dost
Re: Ethanol 85
jel sem plně naložený a v kopcích se rychlost nespadla pod 90 a to sou za Polskýma hranicema pořadné kopečky
zasloužily by na..at na ruce a nepustit k vodě
Re: Ethanol 85
něco málo sem pročet, kdybych četl vše asi bych tu byl týden
Takže shrnutí, mám feli 1.3 MPI a když budu brát 1:1 E85/N95 nic se nestane?
Takže shrnutí, mám feli 1.3 MPI a když budu brát 1:1 E85/N95 nic se nestane?
Re: Ethanol 85
ne, jezdil sem na to rok a půl a nic.....
zasloužily by na..at na ruce a nepustit k vodě
Re: Ethanol 85
Tak dnes natankováno 1:1 plnou nádrž.Při jízdě jsem nezaznamenal vůbec žádný rozdí.Neškube,jede plynule.Jsem zvědaví za měsíc na průměrnou spotřebu.Za minulí měsíc podle p.počítače na čistej naturál 95 jsem měl 5.6l na 100km.Jen jsem si všiml,že na volnoběh na čistej N95 papá 0.8l,a namýchaný papá 1.4.Tak že průměrná spotřeba určitě vyleze nahoru.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
spotřebu si změř podle pc a hlavně podle paliva a ujetých km i v tom bude rozdíl
Re: Ethanol 85
Tankuju 1:1 a jezdí bez problému, ale včera se mi rozsvítilo hladové oko tak jsem tam lupnul 7L Éčka a to už jsem trochu přehnal, auto při stání na křižovatce zdechalo a nechtělo nastartovat, takže mi utekla 2X zelená (1.3MPi 50kW)
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Mejra píše:Je prohibice.. Žádný Ečko
mě by lákal ten methanol, na to by se dalo taky jezdit a měl by bejt levnější
Re: Ethanol 85
Honzo_t: Ti ho zajedu koupit Mám to 2km k trafice pančovaného zboží čili VODKU,RUM není problém ,Jen se zeptej felis co jí více chutná ,a kup si pár nahradních žárovek bo oslepne
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 10. kvě 2012 16:24:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
zdravím, jezdím na čistý ethanol asi půl roku, nechal jsem si tam namontovat tu kouzelnou krabičku auto jede dobře, akorat teď řeším prorezavělou palivovou trubku, takže jezdím cca za 10 litrů, předtím tak za 6l. Nemyslím si ale že to způsobyl ethanol, byla jetá ještě před tím, než jsem začal tankovat E85, stejně jsou na tom i brzdový trubičky, ale ty musej ještě chvíli vydržet Jinak starty i s krabičkou nic moc, někdy chytne hned, někdy až na podruhý. Zatím si ale nestěžuji auto jede jak fík
Ethanol E85 Felda 1.6
Tak jsem se rozhodl po delsim jezdeni 1:1 se spotrebou asi o 1l vyssi (jezdil jsem neco pod 8 a ted neco nad 8l. Po meste spise okruh a hlavni silnice, pak po dalnicih na 4.000 otacek (140km tacho 144km GPs s pneu 167/65/14).
Natankoval jsem tedy do asi 2l smesy 20litru cisteho Ecka a jel pro jednotlu par km. Auto vubec nejelo a nechtelo se mu. Po namontovani te jednoduche jednotky s naprogramovanim prodlouzeni na 20% (jednotak s tlustejm akabelama, 4 diody) to jelo docela dobre. Ranni start bez problemu. Bohuzel se jednalo asi o spatny kus, jednotka blbla. Po jejim vymontovani to jezdilo a startovalo dnes pred den i se studenym motorem dobre.
Ale pak jsem provedl adaptaci klapky a nedrzi to volnobeh (asi se vycistila a zustala pootevrena a ted se zavrela). Uvidime, zda se to casem zadaptuje. Na volnobeh to drzi pouze 760 otacek a na krizovatkach chcipne. Ale to delalo chvilku i po zadaptovani na beznin. Uvidime, co rano na studenem motoru. Motor byl po adaptovani zahran na 80^C. Moc se mu nechce, normalne pri jizde drzi 75^C a ted po tom testu dovylezl na 80^C. Termostat funguje, spodni hadice od chladice u termostatu byla mirne vlazna a pri 87^C se zacala rychle zahrivat. Vrchni hadice byla horka. Motor ma 225.000km a mel by bt naprosto vporadku.
Lambda je stale spise nula, obcas mirne povyleze. Pokud v nizsich otackach dam plnej a potom pustim, vyleze i k 0,7 ci 0,8. Zatim ECU nehlasi chybu. Pokud mate zajem, zde je log z VAGu. Projel jsem to na dalnici a na 4 rychlosti stupen bez problemu nad 120km\h. Byla to dalnice a pak domu skoro porad z kopecka. Trosku cukani s hranim a hledani, kdy se sepnou vstrikovace (strikovace se spinaji pod 1500ot/min).
Tak pockam na novou jednotku. Ale zacinam mit dojem, ze by lepsi zpusob nez pridavna jednotka bylo nepatrne zvysit tlak paliva v soustave treba o tech 15-20% a zapojit nejaky odporovy delic za Lambdu, aby se ji nalhalo trosku vice. Na pridani malo plynu to reaguje jak das bez zpozdeni. Ale mam dojem, ze nad 3.000 otacek to uz moc nechce lezt. Ale pomalu jsme to vytocil na asi 5.000, coz nikdy nejezdim.
Muze zde nekdo poradne vysvetlit tu regulaci podle lambdy ? Chapu, ze pri nejake poloze plynu a nizkych hodnatach ECU pridava vice paliva do smesy a pri hodnotach blizkejch 1 ubere. Ale zajimaji me vice podrobnosti.
Natankoval jsem tedy do asi 2l smesy 20litru cisteho Ecka a jel pro jednotlu par km. Auto vubec nejelo a nechtelo se mu. Po namontovani te jednoduche jednotky s naprogramovanim prodlouzeni na 20% (jednotak s tlustejm akabelama, 4 diody) to jelo docela dobre. Ranni start bez problemu. Bohuzel se jednalo asi o spatny kus, jednotka blbla. Po jejim vymontovani to jezdilo a startovalo dnes pred den i se studenym motorem dobre.
Ale pak jsem provedl adaptaci klapky a nedrzi to volnobeh (asi se vycistila a zustala pootevrena a ted se zavrela). Uvidime, zda se to casem zadaptuje. Na volnobeh to drzi pouze 760 otacek a na krizovatkach chcipne. Ale to delalo chvilku i po zadaptovani na beznin. Uvidime, co rano na studenem motoru. Motor byl po adaptovani zahran na 80^C. Moc se mu nechce, normalne pri jizde drzi 75^C a ted po tom testu dovylezl na 80^C. Termostat funguje, spodni hadice od chladice u termostatu byla mirne vlazna a pri 87^C se zacala rychle zahrivat. Vrchni hadice byla horka. Motor ma 225.000km a mel by bt naprosto vporadku.
Lambda je stale spise nula, obcas mirne povyleze. Pokud v nizsich otackach dam plnej a potom pustim, vyleze i k 0,7 ci 0,8. Zatim ECU nehlasi chybu. Pokud mate zajem, zde je log z VAGu. Projel jsem to na dalnici a na 4 rychlosti stupen bez problemu nad 120km\h. Byla to dalnice a pak domu skoro porad z kopecka. Trosku cukani s hranim a hledani, kdy se sepnou vstrikovace (strikovace se spinaji pod 1500ot/min).
Tak pockam na novou jednotku. Ale zacinam mit dojem, ze by lepsi zpusob nez pridavna jednotka bylo nepatrne zvysit tlak paliva v soustave treba o tech 15-20% a zapojit nejaky odporovy delic za Lambdu, aby se ji nalhalo trosku vice. Na pridani malo plynu to reaguje jak das bez zpozdeni. Ale mam dojem, ze nad 3.000 otacek to uz moc nechce lezt. Ale pomalu jsme to vytocil na asi 5.000, coz nikdy nejezdim.
Muze zde nekdo poradne vysvetlit tu regulaci podle lambdy ? Chapu, ze pri nejake poloze plynu a nizkych hodnatach ECU pridava vice paliva do smesy a pri hodnotach blizkejch 1 ubere. Ale zajimaji me vice podrobnosti.
Re: Ethanol 85
Tet sem na to zacal taky jezdit a sem s tim spokojenej.Dnes sem cetl clanek a psali tam ze kdyz se na to jezdi sviznejic ze to nezere tolik jako kdyz nekdo jezdi jako posranej.Nevim co je na tom pravdy zacal sem na to jezdit teprve pred 14 dny
Re: Ethanol 85
Ahoj lidi,
mám Škodu Favorit 1.3 GLXi .Chci se zeptat ,zda nemá někdo zkušenosti s ethanolem nebo se sadou na přestavbu.Zajíma mě spotřeba změna spotřeby.Nyní jsem na 6,7l naturalu.Má to cenu nebo ne? Díky za odpověď.
mám Škodu Favorit 1.3 GLXi .Chci se zeptat ,zda nemá někdo zkušenosti s ethanolem nebo se sadou na přestavbu.Zajíma mě spotřeba změna spotřeby.Nyní jsem na 6,7l naturalu.Má to cenu nebo ne? Díky za odpověď.
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
Tenhle starej motor snad jede na všechno, prostě to vyzkoušej a uvidíš.
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2415
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ethanol 85
BouTex píše:Ahoj lidi, mám Škodu Favorit 1.3 GLXi .Chci se zeptat ,zda nemá někdo zkušenosti s ethanolem nebo se sadou na přestavbu.Zajíma mě spotřeba změna spotřeby.Nyní jsem na 6,7l naturalu.Má to cenu nebo ne? Díky za odpověď.
Číst evidentně umíš, tak si to tu pročti, zkušeností je tu víc než dost..