Zdravím...
Felda 1999 1.3 MPi, v autě LPG ten typ, kdy není nutné čekat na ohřátí vody. Startovalo to na LPG i pod nulou.
Typ BRC ECO GAS Junior + Elegant 52.
Poslední dobou mám problém, že:
Zcela studené auto po startu na LPG jede, zejména když je zima, tedy hned po startu. A když udělám krátkou pauzu, tak na LPG stále taky. Jakmile všach trochu schládne, tak už na LPG nejede, musím zase 1-2 km ujet.
Poslouchám vždycky zda se ozve nějaké relé, které je někde vlevo v motoru (po směru), a prostě to necvakne, takže se to na LPG nepřepne (nemyslím relé vzadu u nádrže).
Nějak si neumím představit závadu či součástku, která toto může dělat... Co se musí zahřát, aby to fungovalo? A proč to naopak funguje zcela studené?
Díky za info a rady. Připomínám, že tento model nemá vazbu na teploty vody (pokud je mi známo). Přepínání je u řidiče, tři polohy.
Viz:
LPG - problémy s LPG
Re: LPG - problémy s LPG
další relé bývá u reduktoru, které otevírá přístup paliva do reduktoru. Je možné, že je špatné, nebo má špatný dotyk, případně se tam dostaly nějaké nečistoty, které brání jeho korektní funkci. U mě je umístěné zde a vypadá takto, viz červená šipka: http://robertx.rajce.idnes.cz/nove_LPG_ ... 4447_1.jpg
jak je systém starý, resp. v kterém roce byl do auta montován? A kolik je najeto na LPG?
jak je systém starý, resp. v kterém roce byl do auta montován? A kolik je najeto na LPG?
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: pát 29. bře 2013 22:44:27
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - problémy s LPG
Díky za info. LPG je staré asi 9 let, najeto snad 150 tisíc.
Re: LPG - problémy s LPG
hmm... to některé součásti mohou být již na hraně životnosti. ne nadarmo je počítána životnost např. nádrže na 10 let. Vzhledem k tomu, že feldu málokdo parkuje v garáži, sráží se v motorovém prostoru vzdušná vlhkost, elektroinstalace oxiduje a špatný kontakt je jen otázkou času. Zkusil bych projít a rozpojit všechny dostupné el.svorkovnice a spoje od LPG systému, prostříknout kontaktsprejem a pokud některé budou viditelně zoxidované, tak očistit. Tipuju to na nějaký špatný kontakt někde... To relé jde odmontovat a rozebrat a vyčistit... Měly by tam být 2 ks relé, jedno u reduktoru vpředu, druhé vzadu u nádrže. takže zkus na to mrknout a uvidíš...