[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Undefined array key 10408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Undefined array key 10408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
FeliciaKlub • LPG střílení do sání - Stránky 2
Stránka 2 z 2

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 22. čer 2011 19:12:16
od Jozefj
Nevím ,který ventil máš na mysli,ale jakmile zastavíš a vypneš motor tak se automaticky zavře hlavní elektroventil na kterém je i filtr LPG,tento ventil se zapne až při přepnutí na LPG.Takže ani na křižovatce,pokud se nestane,že automat to přepne automaticky,tj.v době kdy se vypnou vsřiky a zapne LPG tak je v sacím kanálu na několik sekund obojí. Pokud se jedná o karbec tak tam nebyly montovaný automaty,protože bylo třeba napřed vyject benz.a pak zapnout PLG.Jinak se udusil motor. A problématicky šel nastartovat--ulití. Z vlastní cca 15 leté praxe. Jestliže by se stalo,že díky otáčkám se přepne LPG ještě studené a při zastavení motor chcípne a nejde nastartovat,doporučuji odpojit vstřiky a zastartovat s přepnutým LPG do benz.chytne během pár otačení motoru a chcípne.Startování zapakovat a pak nasadit zpět konektory na vstřiky a startovat normálně.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 22. čer 2011 19:39:49
od Faust
myslím ten ventil co nejspíš reguluje množství plynu dodávané nad klapku.ja ti rozumím že plyn se zavře pokud motor zhasne a pak start jde na beno.měl jsem plyn už 10let na bejvalé feldě s upraveným motorem a dost se řešilo upravovaní.
teť teda mám mpi,ale je to dost podobné.jen říkám že mě to dlouho zlobilo to střílení a pak jsem skusil odpojit přívodní hadici ke klapce a skoušel start a zjistilo se že tam jde v malém množství plyn a tak to dělalo bordel při startu podle toho jak to motor zvladal s množstvím paliva,když jsem to nechával opravit tak z mizelo i to střílení když po dlouhé trase se někde stálo se zaplím motorem a felda se třeba do kopce přidusila.bylo mě řečeno že vlivem tankovaní špatného plynu došlo k porušení gumičky na tom ventilu a tím pádem se někdy dostávalo více plynu než mělo.po opravě vše vpořádku


ps:trochu jsme se nepochopili,ja měl na mysly když motor furt běží a je plyn přiškrcen díky volnoběhu

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 22. čer 2011 19:47:06
od Ivarek
A jen dodatek....na novějších systémech jsou ty el.ventily celkem 3.Jeden na nádrži v multiventilu,druhý na potrubí spolu s filtrem a třetí na reduktoru.Takže by ti museli podcházet všechny 3.Jestli jsem to teda dobře pochopil.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 22. čer 2011 20:00:24
od Faust
nemusí,protože pokud podchází ten poslední ;) a hlavně to není takoví uník že by došlo k výbuchu na které jsou ty ventili konstruované aby zavřeli bombu.
jde o nepatrný uník který uchlastává motor a tím dojde k tomu střílení do sání.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pát 24. čer 2011 18:21:41
od Jozefj
Pokud jedu na LPG tak jsou kromě atten .,pokud je nainstalován,každý ventil otenřený a vše řídí membrány v regulátoru na základě podtlaku ze sání.Lovato mělo dokonce regulaci zvlášť hadičkou z sacího potrubí pod škrticí klapkou.takto je řízen i karburátor.Jestliže je ztvrdlá membrána tak může propouštět více plynu i při min.(max.)podtlaku.Toto může dělat různé problémy.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 10. srp 2011 23:26:15
od jailbird - FK
mne toto tiež robilo, napr. pri nízkych otáčkach pri strelilo a zdochlo. Neviem čo pomohlo ale na základe tohto fora som vyčistil škrtiacu klapku a vymenil sviečky a už to nerobí a ide super. :thumleft:

Re: LPG střílení do sání

Napsal: sob 13. srp 2011 20:06:18
od denis15
Ta hadička pod sáním funguje stejně jako ventil na reduktoru, pokud je jím opatřen. Jakmile motor zdechne, jednotka uzavře ventily LPG, aby nefuněl do sání. U karburátoru a starších systémů u Feldy byla místo tohoto ventilu ta hadička. Pokud zmizel podtlak, zastavil se LPG na straně reduktoru.
Množství plynu se reguluje podtlakem v sání přes mix v sání. Toto vše samozřejmě funguje pouze pro podtlakové verze, sekvenční vstřik je jiná liga ;) .
A to střílení tu již bylo několikrát-střílí to, pokud vypadne jiskra (problém na svících, rozdělovači, atd) a nebo je chudá směs, což se právě může stát při deceleraci, kdy najednou pustím plyn a do motoru jde málo LPG a střelí to. Stačí na volnoběh nastavit dle lambdy bohatší směs a je po problému, pokud teda není někde přisáván falešný vzduch nebo jiný problém.
Za 2 roky mi lpg nepšouklo ani jednou a to nemám ani protizášlehovou klapku. Uchlastané plynem jsem to měl 5x a při uchlastání to opravdu nestřelí. Pouze je pak problém to nakopnout i na benál a smrad jako v plynárnách :D . Stává se mi to, když v zimě brzo přepnu na LPG (mám automat dle otáček) a pak třeba po 2 minutách vypnu motor. Pak na benál točí jako vzteklá a nechce se jí chytnout.
Nekdy střílení příjde i na benzín-když např. odchází palivové čerpadlo a směs je tím chudá. Kamarád ne motorce si otevřel sání a výfuk a pak se divil, že to práská jako blbě nastavený fichtl. Střílení je teda chudou, nikoli bohatou směsí.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: ned 28. srp 2011 15:45:48
od Jozefj
Denis 15---napsat to samé co jsem napsal já ve třech větách na celou stránku není umění,stačilo napsat ,že je to málo obsáhlé. A jelikož tady nejsou většinou odborníci přes LPG,tak si to stejně nikdo opravovat sám nebude. A seřizování také doporučuji nechat profíkom.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 31. srp 2011 14:05:00
od denis15
Pokud je to tak jak píšeš, nevidím důvod aby zde vůbec byl oddíl LPG-když si to "stejně nebude nikdo sám opravovat".
Předpokládám, že když zde někdo příjde, chce poradit a pokusit se případně o to "pomoci si sám"- neříkám tím, že je to vždy vhodné.
Není to vůbec o "umění", pouze jsem si dovolil se lehce rozepsat, nicméně nemám moc času nazbyt takže tě poslechnu a nebudu zde již přispívat. Kdybych měl totiž poslechnout tebe a napsal, že "je to málo obsáhlé", bylo by to každému platné jako mrtvému zimník. Toť vše z mé strany. Přeji hezký den všem.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pát 02. zář 2011 21:20:32
od Jozefj
Já osobně bych nedoporučoval do zařízení LPG zasahovat osobám ,které nemají ani ponětí o jeho funkci. Není problém poradit a jak píšeš je to tu od toho,ale aby potom ten, kdo o to nic neví to neudělal horší než lepší. Jelikož já osobně znám jenom 2 typy regulace LPG a to elektricko-podtlakové a podtlakové.Ještě je zařízení sekvenční.Lovato na 120-fávu bylo podtlakové,řízené hadičkou z sacího potrubí,Dávalo se taky i BRC.Já měl LOVATO .Teď na feldě mám BRC elektricko-podtlakové.Je řízené pomocí Lambdy ,jednotkou která ovládá - takz.servomotor-(attenuator) ,který je na sací hadici, kde řídí průtok.Při otevření škrticí klapky se zvětší podtlak v sací hadici přes směšovač nad škrticí klapkou ,který působí na membrány v reduktoru a tím se zvyšuje průtok plynu.Některá vozidla nemusí mít nainstalovaný servomotor a pak to pracuje jenom na bázi podtlaku. Otázka co je výhodnější.

Z tohoto důvodu bych nechtěl doporučovat ,aby do LPG zasahoval někdo,kdo ví jenom, kde se do toho občas natankuje benzin a otočí klíčkem. Jinak se omlouvám, nechtěl bych nikoho urazit.Každa rada je cenná.

střílení do vzduchového filtru

Napsal: čtv 22. zář 2011 15:42:43
od carli42 - FK
Zdravím mám felicii 1.3 MPI předělanou i na LPG za jízdy se mi ozvala rána v motoru přestalo to táhnou i na plný plin . Vyčistil jsem svíčky, stálle to bouchá a střílí dal jsem i nové gumičky na vstřikovací trysky škube a střílí a nechce nastartovat škubne mi to i s celím motorem a sekne mi to i startér nevím už co stím

Re: LPG střílení do sání

Napsal: čtv 22. zář 2011 21:14:40
od Jozefj
No, nedokážu si představit jak to bouchá,jestli jako když píst naráží do hlavy nebo jak a po jaké době od montáže LPG. Mám hrůzu z toho,že mohlo něco spadnout na klapku a za jízdy to spadlo do kanálu a při nasátí se to zarazilo mezi ventilem a hlavou a zůstal viset otevřený ventil a píst bouchá do ventilu. Nesnažil bych se to už startovat a sundal bych víko ventilů a zkontroloval jestli ventily pracují jak mají ,pokud bude něco pod ventilem bude ventil trvale zasunutý a koník (vahadlo)volné,nebo i vypadlé z tyčky. Nebo to propadlo do válce a na pístu to bouchá do hlavy. Jinak předstih je řízen čidlem na setrváku a tudíž se nemůže rozhodit.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: čtv 19. led 2012 11:57:11
od jailbird - FK
mne to tež striela, ked napr. na križovatke zastavim a idem sa rozbehnut pridam plyn a strelí :(
Menil som filtre, sviečky, škrtiaca klapka je vycistena a robi to stale. Inak ide perfektne , spotreba 8l,
V servise mi povedali že može byť viac veci, ale že najskor chudobna zmes .

Re: LPG střílení do sání

Napsal: čtv 19. dub 2012 6:06:43
od woko
takže když občas cítím z výfuku plynový smrad, tak je bohatá směs?????

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pát 20. dub 2012 10:51:02
od denis15
Stačí rozhašené zapalování, vadná lišta, svíčky co tam nemají co dělat, špatný odtrh, krátký výpadek zapalování tak to střelí nebo může-nebo jak jsem již několikrát psal chudá směs.
Pokud máš vpořádku kat a motor je zahřátý, neměl bys cítit z výfuku nic, nebo jen minimálně plynový nádech-pokud ti to smrdí moc, je něco špatně. Smrděl Favoš bez katu ale mě MPI nesmrdí po lpg vůbec-jak je ohřátá, z výfuku jdou nesmradlavé emise. Nejde poznat na co jede.
Jailbird -zkusit dát na volnoběh bohatší směs a neškrtit to hlava nehlava-těch 8l nedám ani kdybych chtěl :lol: (reál 9-10 dle nohy) a zkontrolovat to co píšeš že už je kontrolované-svíce a komplet zapalování. Za cca. 55tis. km mi střelila 3x a pokaždé když je vlhko a vypadne mi na chvíli hrnek-jsem zhnilý vydělat lištu a napružit ty kontakty na svíce. Protizášlehovku nemám ani jsem jí nechtěl-byla mi rozmluvena.
Jinak tu ránu bych přirovnal jako když vemeš papírový sáček a bouchneš jej :lol: - než mi došlo oco go, tresklo mi to podruhé :shock: .

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pát 20. dub 2012 11:17:38
od osobne
Mě to občas střelí, teď už dlouho ne, jednou mě to roztrhlo vzduchový filtr a tu hadici, co jde z toho boxu, kde je umístěn vzduchový filtr, do motoru. :mrgreen:

Re: LPG střílení do sání

Napsal: ned 26. srp 2012 18:32:45
od jailbird - FK
Asi pred týždnom som sa mi stalo že zrazu rano prepnem na LPG a nič, netahalo ako by tam nebol plyn. Isiel som do servisu a napojili komp a nadstavili to. Len to. Takže nadstavene by to malo byt. Ale striela od vtedy este viac. :( Tiež mi hovorili kopec veci čo to može robiť.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: sob 01. zář 2012 10:01:48
od kolak
mate recht taky mi to strilelo na plyn pri jizde z kopce po pridani koupil jsem briskdr15tc a superrrrrrrrrr

Re: LPG střílení do sání

Napsal: sob 22. zář 2012 23:03:30
od J-Kir - FK
Me strilely do sani casem obe feldy co mam na rozvoz pizzy...u obou byla spatna ta lista co je pred svickama...nevim jestli to nekdo uz radil ale dle me je to tutove ono...

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pon 24. zář 2012 18:36:04
od jailbird - FK
Tak asi to mám už opravené. V servise mi tiež stale hovorili bud sviečky alebo lišta. Sviečky som daval pred necelim rokom a stale to robilo. Boli to Brisk silver. Dnes som bol na LPG servise( vymena membrány, plus nastavenie) a pozeral aj sviečky a jedna mala prerazenu izolaciu a preto to vraj strielalo. Vymenil za ine na ktorých trocha sklepol kontakty lebo tie Brisk su vraj pre plyn ale niesu kvalitne. Zatial nestriela, uvidim.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 28. kvě 2014 19:50:21
od Aellen - FK
Zdravím všechny,
vlastním Škodu Felici Combi II GLXi, 1.3 MPi, r.v. 1999, podle tachometru najeto 216tis. km, loni v dubnu jsem auto koupila a nechala namontovat LPG, systém STAG u p.Čadka v Brně.
Po cca 2 měs. bezproblémového provozu začalo auto střílet do sání, postupem času se problém zhoršuje.
Střílí v těchto případech:
- pokud mám nižší otáčky a dám plný plyn, auto nezrychlí, ale začne cukat, dusit se a pokud okamžitě nepodřadím, střelí
- pokud například při jízdě z kopce vyřadím a pak tam zařadím rychlost a dám plný plyn,střelí, přestože otáčky mi to ukáže přes 2 tis.
- při ostřejším rozjezdu do křižovatky na jedničku

V průběhu roku se dělaly následující opravy:
- měněna zapalovací lišta
- dvakrát měněny svíčky, v servisu mi tam pokaždé dali Brisk Silver pro LPG DR15YS
- třikrát seřízeny ventily
- výměna lambda sondy - stará měla nalomený drátek, po výměně najeto střídavě na plyn i benzín 400 km, pamět závad na diagnostice VAG - COM hlásí pouze zkrat na kostru vstřikovacích válců, což prý je pro LPG naprosto v pořádku, jinak lambda nehlásí žádnou, ani sporadickou chybu
- čištěno čidlo otáček
- měněno čidlo teploty motoru
Dokonce jsem v průběhu roku měla dávkování směsi řízenou jak krokovým motůrkem, tak napevno pomocí škrtícího šroubu tak kombinací obou.
Před výměnou lambdy kolísal volnoběh, po výměně se drží jak za tepla, tak za studena,jak na benzín, tak na plyn.
Všechny opravy kromě výměny lambdy probíhaly v servisu, který mi LPG montoval, jelikož jsem nechtěla přijít o záruku.

Po provedení všech těchto oprav byl stav vždy stejný, střílí pořád, ať se děje co chce, za sucha i za mokra.
Ještě bych dodala, že v autě mám posilovač řízení.Jestli byly měněny rozvody nevím, auto není po prvním majiteli, servisku nemám. Olej, olejový filtr i vzduchový filtr byly po koupi vyměněny.

Chtěla jsem poprosit o radu:
- jakou máte zkušenost se svíčkami Brisk Silver pro LPG, jestli by nebylo lepší zkusit jiné,popř. sklepnout, zkoušel někdo, výsledek?
- ještě nějaký druh opravy popř. příčiny, se kterou máte zkušenost a není zde uvedena?
- popř. jestli neznáte šikovného servismana z okolí Brna se zkušenostmi s LPG, který by se nebál se v tom povrtat a najít,kde je zakopaný pes?

Díky za reakce a názory, už jsem docela bezradná, co dalšího s tím ještě dělat.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: čtv 29. kvě 2014 11:42:19
od Faust
tak já mám 1.3 mpi s klimou a to je stejné jak se servem,nľkteré plyny nemají rádi to zatížení motoru který ubíra servomotor nebo klima kompresor.
mľ to nľkdy u klimi udľlá taky ale už jen málo.ale u tebe bych se kouknul u sání zda nemáš někde díru a nepřisává ti falešný vzduch a plyn má pak špatnou kombinaci směsi.pak skus chvíli jet bez filtru vzduchu.také zaleží jakou ti dali lištu zapalovací já měl teslu a ta šla za 3 měsíce pryč.jedině origo

Re: LPG střílení do sání

Napsal: čtv 29. kvě 2014 11:46:34
od Faust
jinak rozvody by byli slyšet cvakaní a kdyby byli špatně dané tak to nejede ani na benzin.
jinak svíčky brisk nepoužívám,běžně bosch s itryovou špičkou nebo něco podobné a měním každých 20tkm cena do 400kč.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: čtv 29. kvě 2014 12:47:16
od LPG.habartice
Tohle je věštění z křišťálový koule. Každopádně nejdřív chce mít jistotu že auto jezdí bezvadně na benzín, pak se může řešit plyn.
Sice chápu už už jsi bezradná a že tě střílející plyn dráždí, ale to není důvod proč stále neotravovat Čadka aby to opravili. prostitutka když zaplatím za mantáž X tisíc kč, tak to prostě musí fungovat a když ne tak to montážní firma prostě musí poléčit. Takhle zase Čadkovi projde zpackaná montáž, on má vyděláno a ty budeš lítat po brně a okolí a shánět někoho kdo to opraví. No a většině lpg dílen se do toho nebude chtít, protože to vím podle sebe - opravovat blbou montáž po někom za pár korun se mi nechce když vím že ten kdo to zkonil na montáži vydělal tisíce korun a má to z krku a já se s tím pak několik dní seru :roll:

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pon 02. čer 2014 15:33:16
od Aellen - FK
Tak přátelé, celej slavnej Čadek a jeho rádoby mechanici by zasloužili nakopat do pr...le a to doslova.

V sobotu jsme sklepli svíčky na 0,5 mm a včera i dneska jsem s tím dělala úplný prasečiny, abych to přinutila střelit a nic, ani sebou necuklo.

A to jsem si celou, co to zlobilo, přemýšlela, jestli ty svíčky sklepnout nebo ne a vždycky jsem si řekla, že přece kdyby to bylo tím, tak už by to dávno udělali sami. Holt čekat, že když montujou plyn do aut x let, že tomu rozumí, je asi moc.
A kdyby mi posledně neřekli, že si musím zajet na komplexní diagnostiku do škodovky, že to je někde problém v řídící jednotce benzínu a nedošla mi trpělivost, tak tam vesele jezdím zabíjet čas dál, dokud by mi neprošla záruka...

No, každopádně si tam ještě hodím novej vzuchovej filtr, jelikož ten starej je křivej jak paragraf :lol: předtím to nemělo cenu.

Joo, kdybych věděla, že je problém jen v také chujovině, tak se ani nenamáhám sem psát.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pon 02. čer 2014 20:34:29
od Rob
To je teda zajímavý, že tak zkušení a ostřílení "borci" na to nepřišli. Schválně mu to vytmav zde, přímo na jeho diskuzním fóru: http://autolpg.cz/forum-21.html

moc rád bych si přečetl jeho reakci na toto. Snad se mi ani nechce věřit, že by takovouto triviální věc, kterou by normální člověk začal jako první, opomenuli

Re: LPG střílení do sání

Napsal: úte 15. črc 2014 21:25:56
od Jozefj
Zdravím chlapi,měl jsem poslední dobou velký problémy se starty a při jízdě na LPG to stříleno nevypočitatelně do sání. Vyměnil jsem svíčky, ale nic moc to nepomohlo. Nakonec jsem věděl,že kámoška bourala a jelikož měla vrak ještě doma,tak jsem toho využil a řekl jí,že bych potřeboval zapalovací lištu. Sice to byl problém vyndat ale po výměně jede auto skoro lépe, než když jsem ho koupil.Po dobu 14 dní to ještě ani jednou nestřelilo.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pon 08. pro 2014 20:36:30
od KAT
Faust píše:já mám 1.3 mpi s klimou. Mě to někdy u klimi udělá taky ale už jen málo.


Mám taky 1.3 Mpi s klimou. Střílí to jen se zapnutou klimou, když jde motor do zátěže. Na neutrál ne. Už s tím bojuji 3 roky a myslím, že to asi nebude lepší. Nebo máte někdo nějakou radu či zkušenost co s tím? V servise, kde to montovali vyměnili jen vzduchový filtr z důvodu poškození :hlava: Barták - Moravské Budějovice. Děkuji za radu

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pon 08. pro 2014 21:35:16
od Rob
...našteloval jsi ventily, svíce jsi vyměnil, popř. sklepnul, zapalovací lišta vyměněná, popř. ještě snímač otáček? tyto věci bych zkusil udělat, popř.vyměnit, a pak se můžeme bavit dál....

Re: LPG střílení do sání

Napsal: pon 08. pro 2014 22:14:56
od KAT
JJ toto vše už uděláno. Klapka taky vyčištěna. Výfuk vyměněn. Problém jen při puštěné klimě. Jinak bez problému. Trochu se to zlepšilo po seřízení ventilů. Ani to po přestavbě na LPG a následné reklamaci neudělali. Jen svíky vyměnili.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: úte 09. pro 2014 8:24:09
od Rob
tohle je na 100 % problém zapalování. Pokud tě to hodně štve a určitě s tím chceš něco udělat, kup novou ORIGINÁL zapalovací lištu např.tuto: http://www.amd-autodily.cz/elektricka-v ... ovaci.html
není to cenově až takovej nářez, dle mého by to mělo hodně pomoct. určitě nekupuj nějakou náhradu, tím méně nějakej čínskej s*áč. Např. v autokelly nebo intercars jsou většinou vstřícní, když jim řekneš, že se ti jedná o zápůjčku a třeba do 1-2 dnů jim věc nepoškozenou vrátíš, vrátí ti peníze. Jde jen o to, jak často se ti problém vyskytne, zda je to 2x za den anebo 2x za měsíc. Toto by mohla být cesta, jak levně a rychle zjistit, resp. vyloučit, že problém není v liště. Zřejmě bych k té příležitosti vzal i nové svíce, nejlépe BRISK DR15YS, pokud je teda nemáš extra krátkou dobu nově namontované. Lišta, i když si ji půjčíš od někoho komu funguje OK, může být stejně trošku načnutá, což při provozu na benzín nepoznáš, LPG je ale na zapalování daleko citlivější a zvláště ještě v kombinaci s klimou. Rozhodně ale sklepni svíce na 0,55 mm, to je věc, která pomáhá v 70 % případů. ještě mě napadá prostříknout lištu sprejem na kontakty a to jak ve svorkovnici, tak i kontakty na svíčky. sundej ty 4 gumové kryty na liště a prohlédni pružinky, zda nejsou napadené korozí, případně demontuj, očisti a prostříkni opět sprejem na kontakty. toto bych udělal ještě před koupí nové lišty...

Re: LPG střílení do sání

Napsal: úte 09. pro 2014 21:14:39
od Faust
já se tímdle zabívám už dlouho a moc lidí neví přesně ,prostě je to velká zátěž na motor a nedokáže se pořádně promíchat směs,
vše uváděné jsem už dělal,dokonce když jsem stavěl novej motor tak jsem koupil i origo lištu svíce kvalitní na lpg i skleplé ,ventyli ,bylo to znát dobře ale stějně třeba jednou za 200km si to vystřelilo.
dneska už dokážu rozeznat kdy to příjde a povolím plyn a dobrý.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: úte 09. pro 2014 22:27:07
od KAT
Mám namotované svíčky BRISK D15YC a skleplé na 0,55 mm. Zkoušel jsem i BRISK Silver DR15YS, NGK (3 elektrody na LPG) a BRISK DR15YC. Tu lištu zkusím také vyměnit i když to bez klimi nedělá. Ale třeba to bude lepší. Zatím klimu pouštím jenom na neutrál. A pustit ji do kopce když jsem naložený opravdu nejde. A střelí to častěji než jednou za 200km. Prostě vždy když jde motor do zátěže.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 10. pro 2014 10:58:19
od Faust
jinak skus vyndat vzduchoví filtr a zkus to,ja po instalaci sportovního to bylo lepší.ale je pravda že nejlíp se projevilo namontování prvního dílu vyfuku s favorita tím auto má lepší dynamiku a tolik se nedusí.všchno je to o tom že na ten motor je klima moc velká zátěž.jo aklimu usíš mít taky správně naplněnou.

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 10. pro 2014 15:52:16
od ED250
Stačí koupit jednobodové jednoduché brisky co tam patří a sklepnout je na 0,5mm. Pak je od střílení klid. Dělalo mi to na 1,3BMM taky a už je po téhle úpravě 10 let klid... :-)

Re: LPG střílení do sání

Napsal: stř 05. pro 2018 18:29:48
od radekfff
Zdar, po dnešním pročítání tohoto fora. Jsem demontoval ten plast s mapisem MPI a přetěsnil vše těsněním z instalatérství a mám po střílení taky. :D Dělalo to při prudkém sešlápnutí plynu v nožších otáčkách. Takže mooc děkuji.. :cheers: