Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Zdravím,
mám problém s mojí Feldou (1995, 1,3BMM). Včera jsem odjížděl od domu a všechno v pořádku. Po zaparkování jsem si všiml, že se rozsvítila kotrolka baterky. Asi po hodině jsem auto normálně nahodil a dojel zase domů, kde jsem změřil napětí na baterce, které bylo 11V bez nastartování a s natočeným motorem asi 12,25V. Auto jsem nechal přes noc a dneska ráno byla baterka úplně prázdná. Jak jsem se tu dočetl může to být regulátor nebo uhlíky v alternátoru anebo diodový můstek. Je nějaká možnost, že by to bylo něco lehčího? Případně jak moc je náročná oprava nebo to mám raději svěřit do rukou chlapů v servisu?
Díky
mám problém s mojí Feldou (1995, 1,3BMM). Včera jsem odjížděl od domu a všechno v pořádku. Po zaparkování jsem si všiml, že se rozsvítila kotrolka baterky. Asi po hodině jsem auto normálně nahodil a dojel zase domů, kde jsem změřil napětí na baterce, které bylo 11V bez nastartování a s natočeným motorem asi 12,25V. Auto jsem nechal přes noc a dneska ráno byla baterka úplně prázdná. Jak jsem se tu dočetl může to být regulátor nebo uhlíky v alternátoru anebo diodový můstek. Je nějaká možnost, že by to bylo něco lehčího? Případně jak moc je náročná oprava nebo to mám raději svěřit do rukou chlapů v servisu?
Díky
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: pon 10. bře 2014 18:58:56
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Regulátor a uhlíky jsou v jednom kusu - bílá kostička na boku altíku přichycená dvěma šroubky. jinak sundání altíku je práce na max 10 minut a buď zanést na repas (počítej den nebo dva) nebo dej jiný (vyzkoušený použitý nebo nový) a jedeš za chvilku Pokud budeš dávat jiný tak určitě originál (Magneton) žádná Vika, Starline a jiné bezejmenné-jejich nákup je akorát vyhazování peněz a montáž je zbytečná práce - to platí pro všechny věci na celém autě
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Dobrý den. Chystám se na repas záložního altíku. Mám felinku s 1.3mpi a posilovačem. Tudíž je tam silnější altík 90A a nedaří se mi nikde najít nový regulátor. Mám totiž z dvěma kabýlkama. Tak přemýšlím jak to pořešit?
https://ibb.co/BBVdD31
https://ibb.co/sQ91Mv0
https://ibb.co/4KQtdpX
https://ibb.co/64bSKHr
https://ibb.co/BBVdD31
https://ibb.co/sQ91Mv0
https://ibb.co/4KQtdpX
https://ibb.co/64bSKHr
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Škoda Felicia 1.3 Mpi, 50kW, '98, Magic
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Prosím o radu.
Do jakých feld se dával 55A Magneton? Jde o to, že jsem dneska vyloupnul z jedný bouračky altík a jediný poznávací znamení je náznak papírového štítku. Filtr s diodou je ten klasický český (teď nevím to jméno), takže to nejspíš není čína.
Existoval ještě nějaký jiný výrobce těhlech altíků? Jak poznám 55A / 70A ?
Do jakých feld se dával 55A Magneton? Jde o to, že jsem dneska vyloupnul z jedný bouračky altík a jediný poznávací znamení je náznak papírového štítku. Filtr s diodou je ten klasický český (teď nevím to jméno), takže to nejspíš není čína.
Existoval ještě nějaký jiný výrobce těhlech altíků? Jak poznám 55A / 70A ?
Škoda Felicia 1.3 Mpi, 50kW, '98, Magic
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
do feldy se dávali 70 od začátku
55 když někomu odešel a nechtěl tolik platit
jinak 55 má vždy výrobce napští a proud vyraženo na obalo
puvodní 70 jsou taky ražený pak byla jen samolepka a vyroba CZ nebo PL
55 když někomu odešel a nechtěl tolik platit
jinak 55 má vždy výrobce napští a proud vyraženo na obalo
puvodní 70 jsou taky ražený pak byla jen samolepka a vyroba CZ nebo PL
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
A do feldy se dával ještě Bosh ... většinou do 1.6
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Dobrý, tak po odbahnění jsem našel vyraženo ''Magneton 55A''
Škoda Felicia 1.3 Mpi, 50kW, '98, Magic
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Ještě mám dotaz. Regulátor alternátoru pro 1.3 Magneton 55A/70A běžně sehnatelný třeba na skoda-dily.cz s cenou okolo 300Kč podle etky nepatří do Magnetonu 90A. Ten podle čísla jen tak dostupný není a cenově je úplně někde jinde. Ví někdo jak se líší? Montážní poloha je stejná, zapojení stejné, napětí taky. Jde o těch 20A navíc?
Škoda Felicia 1.3 Mpi, 50kW, '98, Magic
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Konštrukčne úplne iný altik. Ten 90A.
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Měnil někdo na Magneton alternátoru sběrací kroužky? Musí se dráty z vinutí lisovat?
Škoda Felicia 1.3 Mpi, 50kW, '98, Magic
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: stř 07. bře 2012 15:28:06
- Bydliště: Lučenec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Nazdar
Nechcem zakladať novú tému tak radšej napíšem sem: Potrebujem na Felde 1.3BMM vymeniť regulátor napätia, je tam alternátor Magneton 70A, avšak ja tam mám regulátor s 2 káblami a v obchodoch majú len s 1 káblom. Prečo to tak je? je to zámenné? bude to fungovať aj stým jedným káblom alebo je potrebné zohnať regulátor s dvoma káblami?
Ďakujem za odpoveď
Nechcem zakladať novú tému tak radšej napíšem sem: Potrebujem na Felde 1.3BMM vymeniť regulátor napätia, je tam alternátor Magneton 70A, avšak ja tam mám regulátor s 2 káblami a v obchodoch majú len s 1 káblom. Prečo to tak je? je to zámenné? bude to fungovať aj stým jedným káblom alebo je potrebné zohnať regulátor s dvoma káblami?
Ďakujem za odpoveď
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí at
Změna ve výrobě, dříve byla kostra vyvedena kablíkem teď je tam plochý vývod pod jednu upevňovací díru