[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 6312
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
FeliciaKlub • Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd. - Stránky 2
Stránka 2 z 24

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: pon 31. srp 2009 21:41:37
od Ivarek
No hele já když potřeboval diody do altíku tak jsem prostě zajel k autoelektrikáři jestli by mi 2 neprodal,sice chvíli brblal že jich má sám málo ale nakonec mi je prodal.
Jinak nějaký obchod s elektrosoučástkama nebo tak něco by je měl mít.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 01. zář 2009 12:34:10
od smazany clen - FK
Dioda z jedne strany propoušťí bude ti pípat měřík a zdruhe strany nepropoušťí tzn nebude pípat...

Vezmes diodu a merakem jen skusis ji promer ze ji napojis na nizicky a pak naopak...

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 03. zář 2009 8:51:28
od breta1 - FK
Měřák ti pípat nebude, protože dioda měřená v propustném směru není úplný zkrat (je na ní úbytek 0,7V).
Ale skoro každý multimetr má polohu pro měření diod a tam tu hodnotu okolo 0,7 ukáže.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: pon 07. zář 2009 0:31:27
od ThomasHK - FK
Tak jsem se zas trosku zdesil, kdyz jsem pripojil po delsi dobe do zapalovace voltmetr...po nastartovani motoru 12,9V pri rozsvicenych svetlech, vetraku na dvojku a otackach 2000ot/min 13,5V...asi pred pul rokem, jsem za jizdy pri rozsvicenych svetlech a pustenych steracich mel 13,9-14V... muze to byt regulatorem, nebo je to opotrebenim uhliku? Zitra zkusim ocistit vsechny mozny kabely, vedouci od altiku a od baterky a uvidim, jestli se neco zmeni... Chci ted dat do auto el. okna, zrcatka a vyhrivane sedacky, tak abych vubec nekam dojel s temahle hodnotama...

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 09. zář 2009 19:54:57
od Vit125
Zdravim vsechny, mam takový divný problém s felicií. Docela často se mi stává ze mam vybitou baterii. Už sem to měl u elektrikaře a ten to všechno proměřil a prý nic nenašel jen vyměnil nějaký uhliky v alternatoru bo co. Zkusil sem i vyndat radio a dělá to pořád. Jak to mam promerit sam doma a jak zjistit zda to dobíjí či kde to bere nejvíce proudu v klidu. Baterku už mam třetí a zkoušel sem si pujčit i od syna z auta baterku a stejne se vybila. Auto mam Felicii 1,3 MPi 50kW r.v. 1997

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 09. zář 2009 20:12:00
od Ivarek
Abys to mohl změřit doma potřebuješ multimetr na měření napětí a proudu.Máš?

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 09. zář 2009 20:31:15
od Vit125
Hmm nemam, ale seženu.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 10. zář 2009 20:47:26
od 284016605
zdravim kvuli vsem spotrebicum v aute...zejmena aparatura...bych potreboval alternator 90A mam ale 1.3 v cem je ten pro 1.6 jinej? neda se to zameni? popripadne s upravami?

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: pát 18. zář 2009 9:11:07
od horma - FK
Ahmed píše:Ahoj, já mám trošku jiný problém. Když nemám nastartováno mám napětí na baterce kolem 12,2V. Jakmile nastartuju zvedne se napětí na 13,3 - 13,5. To by bylo celkem v pohodě ale zkoušel jsem při nastartovaném motoru odpojit baterku. Zjistil jsem že mi alternátor neudrží dálkové světla a vypne se mi motor. Normální osvětlení to zvládne i s interiérovým větrákem...
Na tento problém jsem přišel postupným pomalým vybíjením baterky ačkoliv denně jezdím 30km do práce a 30km z práce... Poraďte mi co mám vyměnit popřípadě na co se podívat... Očistil jsem si všechny kontakty i kostřící body a teď mě zřejmě čeká rozebrání alternátoru... :-(



Ahoj, prosimte baterku neodpojovat!!! nebo odkecas nejakou jinou elektroniku, protoze se ztrati prirozena zatez, ktera omezuje napeti. Jinak me se to chova stejne, sice nejezdim casto, ale dobijeni je uz funkcni - provereny altik, baterka odstranene prechodove odpory, vymeneny regulator udajne za lepsi, ktery lepe drzi napeti kolem 14V. Po vsem tomto stale problemy s dobijenim, respektive startovanim po delsi dobe. Docasne to resi, ze pro delsi vicedenni pauzu odpojim behem cca 30sec. baterku. Pak je vse vpohode, takze problem je, ze se to nekde vybiji behem klidoveho stavu. Poradte co to muze vybijte? Radio odpojene, zarovky v aute zhasnute. Imobilizer? Da se s tim neco delat?

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: pát 18. zář 2009 9:16:02
od breta1 - FK
Dá se s tím něco dělat - v prvé řadě změřit proud z baterky, když je všechno vypnuté. A když to je více než cca 20mA, začít pátrat, co to žere.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 29. zář 2009 10:42:48
od Ahmed - FK
nazdar hoši, tek kde je ten prďola který nedobíjí? :-) opět mám po čtrnácti dnech problém s dobíjením. koupil jsem si nový regulátor ale ten mi ten proud reguloval nějak moc takže nabíjecí napětí se stále pohybovalo kolem 13,1 na volnoběh až 13,9 při 2000 otáčkách... zkoušel jsem kámošův starší a ten mi šlapal na volnoběh 13,9 a při 2000 otáčkách skoro 14,4... tak jsem se s ním dohodl že mu dám nový a on mi ten starší, jeho nabíjecí napětí se nezměnilo a proto na tuto dohodu přistoupil. měl ho trošku jetý tak jsem musel vyměnit uhlíky a včera večer jsem si ho naimplantoval do auta... dnes ráno vybitá baterka protože jsem dva dny nejel... a v polovině cesty do práce kontrolka dobíjení svítila jak žárovka vánočního stroměčku... sotva jsem dojel! nový resp. starý regulátor nyní nabíjí na 13V a při vytočeném motoru kolem 13,5 a občas nedobíjí vůbec :-)
všiml jsem si že mám z mě neznámého důvodu 55A alternátor zřejmě z nějakého favorita... myslím že v tom by problém být neměl ale pokud se mi podaří dojet do autokelly koupím si favoriťácký regulátor pro favoriťácký altík a snad to bude šlapat! Vezmu taky novou baterku protože ta moje je sice dva roky stará ale dostala už tolik krát na prdel že se divím že ještě udrží těch pár voltíků, odběr proudu mám kolem 18mA takže v tom by problém být neměl... budu vás tady průběžně informovat jak je to s tou šťávou...

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 29. zář 2009 12:29:52
od smazany clen - FK
ja mam felu 96 1,3MPI vybava mlhovky predni zadni vyhrivane zadni okno a mam alternator 70A... taky sem resil problem dobijelo mi to 20V a vymenil sme regulator a max 14,1V :-) Možná to bude fakt jen baterka :-)

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 29. zář 2009 15:45:15
od slukys
Mám problém s rodinnou feldou 1,3bmm, nesvítí vůbec kontrolka baterky, nekdy narychlo problikne, za klidového stavu se baterka drží, ale jízdou se brutálně rychle vybije(max 10km), při světlech je na ní pod 12V, pán co dělal altík řek a ukázal bráchovi že je na ní 14,1 ovšem doma mam 11,8-11,6V. Pán řek, že je altík v poho, já si myslím, že neni. Ale zase mi vrtá hlavou, proč nesvítí ta kontrolka(vůbec/někdy blikne)!??? Nesetkal se se s tim někdo? :cry:

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 29. zář 2009 17:39:09
od Ahmed - FK
lidi je tu mezi vámi nějaký elektrikář specialista? vyměnil jsem si regulátor a stále mi to dobíjí nějak slabě. při vytočeném motoru (bez světel a větráku) se dostanu někam k hodnotě 13,8V ale na volnoběh jen kolem 12,9 sotva 13V...
regulátorem to tedy není tak přemýšlím o diodovém můstku, nevíte někdo jak se bude chovat napětí pokud bude vadná jedna dioda? taky by mě zajímalo jak jsou zapojené, je to klasický usměrňovací "gretzův" můstek? taky jsem si všiml že mám faťanovský altík na 55A může to být problém? poraďte mi prosím...

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 29. zář 2009 19:55:27
od Chose
Některé felicie měli už z výroby 55A altíky,skus ten diodový můstek,třeba budou chtět dotáhnout jen svěrné šrouby toho můstku.Já sem to vyřešil tak že sem do své feliš nainstaloval altík VALEO 70A a mám klid s dobíjením,ten chcípák od MAGNETONU mám už jenom pro stav nouze :)

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 29. zář 2009 19:57:32
od Ivarek
No ono to nejspíš vypadá na diodový můstek.Ještě mrkni na vední (baterka,startér,alternátor) a taky ukostření - baterka - kastle - motor.Očisti kontakty,dotáhni atd.

A jinak 55A altíky se snad dávaly jen do karbecových Feld.Ty bys tam měl mít ten 70A.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 29. zář 2009 21:40:13
od Ahmed - FK
taky si myslím že bych měl mít ten 70A ale prostě nemám...všechny kontakty a kostřící body jsem čistil a kontroloval... čistě teoreticky už by to mohl být jen ten můstek... zítra ho koupím a zkusím vyměnit ale nevím nevím, budu to muset nějak zpachtovat doma na koleně :-) samozřejmě bych rád koupil nový ale je to docela nepříjemný balík prašulí... :-(

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 29. zář 2009 22:01:42
od Ivarek
Já bych nejdřív ten altík rozebral,zkontroloval resp dotáhl všechny spoje,přeletoval letovačky který nevypadaj dobře a změřil diody.Pokud některá KO pak stačí vyměnit jen tu špatnou.Nový můstek stojí kolem 800kč...

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 30. zář 2009 9:37:01
od Ahmed - FK
mou nevýhodou je že nemám náhradní auto, řekněme že ten svůj altík rozeberu, zjistím že je vadná jedna dioda, musím ho složit a dojet si někam pro tu diodu ale jelikož jezdím z práce kolem 18h večer je to docela masakr... no uvidíme, nějak to pořeším... :-(

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: pon 12. říj 2009 18:35:48
od Jozefj
Už jsem tady několikrát psal,že záleží na typu altíku,jelikož jsou alternátory 3-fázové ,ve volnoběhu může klesnout napětí na hladinu akumulátoru,v otáčkách 13,4-13,8V OK.A 6-fázové Magneton od 90A a cizí,ty dobíjí i ve volnoběhu.13,8 až 14,4V.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 13. říj 2009 17:55:32
od smazany clen - FK
Nazdar !
precital som si forum ale na moj problem som odvoved nenasiel ....
takze na felicii mi pri volnobehu svieti slabo kontrolka dobijania ale ked pridam plyn kontrolka zosilnie , pri premerani na baterke multimetrom sa javi ze dobijanie funguje. Alternator som rozobral a dotiahol mostik ale nepomohlo ..... ma niekto nejaky tip? dik :evil:

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 13. říj 2009 20:00:51
od Ivarek
Zkusil bych jiný regulátor.Jak na tom jsou uhlíky?

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 13. říj 2009 20:22:33
od smazany clen - FK
No skusim, uhliky v pohode prave som cital te to byva ked je jeden uhlik kratsi kvoli hadzavosti zberneho kruzku ktory ho skracuje ale nezda sa mi ze by to bol moj problem.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 13. říj 2009 21:04:44
od Jozefj
Jaké je napětí pro regulátor a jaké je na výstupu pro akum.Napětí pro reg.je na kablíku pro žárovku.Měřeno proti kostře.mělo by bít téměř totožné.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 14. říj 2009 11:43:46
od boban01
Dobrý den
Mám dotaz na škodu felicii r.v 1996. Když vypnu klíček, myslím spínačku, normálně zhasnou kontrolky a zamkne se volant, ale ve tmě vidím jak mi malinko svítí olej a ruční brzda (když je zatažená) Vyměnil jsem spínačku, už předtím zlobila a myslel jsem že se závada dal projevuje, ale svítí to pořád. V elektrice se nevyznám. Předem děkuji.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 14. říj 2009 17:11:59
od Tweety
Čauky zkušenější ;) , mám taky jeden dotaz.
Dvakrát se mi teď stalo, že při chladném a vlhkém ránu se mi po nastartování objevilo přepětí. Bylo asi docela veliké, protože se mi z něj rozsvítily kontrolky ABS, nešlo pustit rádio, a palubka zběsile zářila. Asi tak po pěti minutách co se motor trochu zahřál to přestalo přebíjet. Koukal jsem na regulátor, který jsem měnil před necelým rokem, a uhlíky nebyly zase tak krátké. Když jsem ho tam vracel, tak bylo cítit, že pěkně dosedají. Nevíte jak dlouhý jsou uhlíky, když je ten regulátor nový nebo jaká je min délka. V elektrice se moc nevyznám, tak nevím jestli by třeba mohla být vadná nějaká ta dioda?
Teď to pár dní neudělalo, ale nemám z toho dobrý pocit. Minule mi to odpálilo obě přední žárovky, tak bych radši něco vyměnil. Co to mohlo dělat, regulátor nebo diodoy?
Jak moc je těžký se dostat k tomu můstku? Já nevím vůbec kde v tom alternátoru bude :(

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 14. říj 2009 19:01:27
od Jozefj
Dobíjení je závislé na regulátoru a části můstku.Může být povolený můstek ,menší napětí pro regulaci a regulátor to vyhodnotí jako podpětí a otevře buzení.Můstek z diodama je uvnitř a to se musí komplet rozebrat altík.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 14. říj 2009 19:07:18
od Jozefj
Není voda v pojistkovce? Olej a ručka je proti kostře,takže hledat spoje i na tacháči kam leze napětí.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: stř 14. říj 2009 19:43:46
od Ahmed - FK
Chose píše:Některé felicie měli už z výroby 55A altíky,skus ten diodový můstek,třeba budou chtět dotáhnout jen svěrné šrouby toho můstku.Já sem to vyřešil tak že sem do své feliš nainstaloval altík VALEO 70A a mám klid s dobíjením,ten chcípák od MAGNETONU mám už jenom pro stav nouze :)

taky to budu řešit jiným alternátorem... spousta lidí rozprodává svoje feldy tak si seženu 70 altík a bude klid... :-)

kontrolka - bateria

Napsal: pát 16. říj 2009 21:48:38
od smazany clen - FK
nazdar teraz ked je tak zima a trosku vytocim motor (ktory je teraz mimochodom studeny stale) tak mi tak slabo zablika kontrolka baterky (+/-) neviete aku to ma pricinu ? je to normalne ? A este k tomu motoru aby som nezakladal novu temu... to je normalne ze rucicka teploty motora je prakticky stale teraz opreta ?

dakujem

Re: kontrolka - bateria

Napsal: sob 17. říj 2009 13:14:48
od max21 - FK
Tak k tý kontrolce baterky - vyndej regulátor napětí z alternátoru a zkontroluj si délku uhlíků - nesmí klesnout tuším že pod 5 mm - taky jsem měl ten samý problém, při vytočení mi nejdřív poblikávala a později svítila kontrolka dobíjení - pak jsem zjistil, že jeden z uhlíků měl jenom 3 mm a druhej 4 mm :D
A k motoru, pokud se ti nechce ohřát v tomhle počasí, zkontroloval bych termostat - může bejt špatnej a pořád pouští vodu do chladiče, ale to už se tu řešilo :arrow: viewtopic.php?f=21&t=15029

Re: kontrolka - bateria

Napsal: sob 17. říj 2009 13:19:19
od piskot - FK
Třeba špatný kontakt. Zkontroluj kabely. Nebo máš už sjeté uhlíky a v těch otáčkách nestíhají pořádně dosednout. Mrkni na ně.
S tím motorem. Normální to není. Když bylo teplo ručička se dostala do půlky? Stáhni konektor čidla teploty a propoj kontakty 1 a 3. Koukni na budík jestli ukazuje na plno. Topení topí?

Re: kontrolka - bateria

Napsal: ned 18. říj 2009 11:20:47
od tgfh - FK
Regulátor napětí - tam je problém, vyřešit co nejdříve jinak ti to odpasí baterku.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: pon 19. říj 2009 8:21:10
od Tweety
Jozefj píše:Dobíjení je závislé na regulátoru a části můstku.Může být povolený můstek ,menší napětí pro regulaci a regulátor to vyhodnotí jako podpětí a otevře buzení.Můstek z diodama je uvnitř a to se musí komplet rozebrat altík.


Dík, zatím jsem koupil nový regulátor, tak snad bude klid a nebudu ho muset rozebírat.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 22. říj 2009 17:35:01
od raduzo22 - FK
Ahoj,mám stejný probém jako většina z vás,lehce mi svítí kontrolka baterky (dobíjení) vypadá to na ty úhlíky,po kabelech sem ještě nešel. Ale chci se zeptat volal sem do mototechny co stojí ty uhlíky a oni mi řekli že mají dva druhy jeden bez očka a druhej s očkama.Každej mi řekne rozdělej a podívej se,ale když by se mi to náhodou rozpadlo v rukách tak se nemám jak dostat koupit ty uhlíky! tak se chci zeptat jestli nevíte kterej typ se daval,jestli to není třeba podle motoru nebo tak něco ;)

Předem dík :)

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 22. říj 2009 17:52:06
od Radek1
pokud vyndáš jen regulátor s uhlíkama, tak s tím normálně mužeš jet- jen to vůbec nedobíjí. Jinak jsou ty uhlíky bez oček.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 22. říj 2009 18:19:10
od raduzo22 - FK
Radek1 : díky ty sou levnější.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 22. říj 2009 19:06:08
od Ivarek
Podle mě to uhlíkama nebude..ale vyměnit je můžeš.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 22. říj 2009 19:20:44
od raduzo22 - FK
Ivarek : a čím myslíš že to bude?

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 22. říj 2009 19:44:54
od Ivarek
Regulátor nebo vadná dioda/y.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 22. říj 2009 21:05:08
od raduzo22 - FK
Ivarek : OK,dik za typ,zkusím ty uhlíky a pak zkusím vyměnit diody a pak jako poslední ten regulátor ;)

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: čtv 22. říj 2009 21:09:08
od Ivarek
Diody bych nechal naposledy..regulátor je levnější,rychlejší a jednoduší než ty diody.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: sob 24. říj 2009 14:16:24
od pepinoCD
Mám dotaz.Při 4,5tis.otáček mi začne svítit kontrolka dobíjení.Čím to je?Mám 1,3bmm,50kW,96r.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: sob 24. říj 2009 17:46:25
od nebulus - FK
Dnes som mal v aute multimeter, po krátkej jazde som nameral na baterke 14.5V, pri zapnutých svetlách 14.4V. Tak vysoké hodnoty som nečakal :?
Merané na voľnobeh, altík BOSCH.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: sob 24. říj 2009 18:52:00
od Niko
Jozefj píše:Už jsem tady několikrát psal,že záleží na typu altíku,jelikož jsou alternátory 3-fázové ,ve volnoběhu může klesnout napětí na hladinu akumulátoru,v otáčkách 13,4-13,8V OK.A 6-fázové Magneton od 90A a cizí,ty dobíjí i ve volnoběhu.13,8 až 14,4V.

Tak to mě překvapilo to jsem nevěděl že ještě ty alternátory se rozdělujou na 3 fázové a 6 fázové..... můj problém je že mi klesá napětí s přibývajícíma zapnutýma spotřebičama. Když nahodím motor a mám vypnuté všechny spotřěbíče tak mi to ukazuje 13.8V,se světlama 13.5V,s mlhovkama přední i zadní 13.1V a vyhřívání zadního skla s topením na max 12.7V.Měřil jsem to na altíku i baterce na volnoběh.Když jsem přidal otáčky tak se napětí o něco zlepšilo...Altík byl vyzkoušen na měřící mašině a je v pořádku.Je od značky Magneton 70A.Můj názor na to je že když se vyráběli felície tak tam dávali slabší altíky protože v té době tu nebylo zavedeno denní svícení.Tedka se musí svítit furt a altíky moc nestíhají a když už stíhají tak zase dostávají pěkně na frak tím odběrem pokud jsou opravdu 3 fazová jak píše kolega...Možná by pomohlo ten 6 fázovej altík od těch všech problémů ale kdo ví jestli..... :?

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: sob 24. říj 2009 21:12:11
od Jozefj
Kámoš měl problém s dobíjením a tak jsem se na to včera koukal, v altíku úplně povolený diodový můstek,tak jsem ho stáhl s tím ,že je závada odstraněna.večer mi volal,že skoro nesvítí světla a že prosvěcuje kontrolka dobíjení.Dneska jsem prošel svorky v motorovém prostoru a všechno ok.Ale na altíku 14V na baterce 12,8V.Pak mě napadlo,že je ještě jeden spoj přímo v pojstkové skříni.Když jsem to rozebral,tak očka byla úplně modrá.Tak jsem je obrousil pilníkem a dal dohromady.Po nastartování rozdíl 0,5Vmezi altíkem a baterkou.V plné zátěži 13,6 V na 55A altíku ,možná tento poznatek pomůže i jiným.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: pon 26. říj 2009 19:13:41
od jindra
Chtěl jsem nejdříve zde psát to co mne trápí zrovna jako Vás, ale nebudu se zatím o nedobíjení rozepisovat, protože blbě vidím ten ověřovací kód a nevím, zda-li se mi podaří jej správně opsat. Jestli ne, tak maximálně můžu vzkázat adminovi, že tady končím, protože to prostě moje starší oči už neberoua budu si shánět rady o Feldě zase po známých.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: pon 26. říj 2009 19:19:50
od 103457
Jindro,
je to tvoje volba, kde si budeš shánět rady o feldách, ale stačí se zaregistrovat a už žádný kod opisovat nemusíš ;) budeš mít volný přístup na základní topicy fora a pokud přispěješ 100,-Kč na chod klubu budeš mít volné komplet celé forum. A kde se chceš dozvědět více než u felďanů?
Dobrá rada nad zlato.

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 27. říj 2009 9:23:52
od jindra
Víš mne zarazilo, že když chci něco napsat, tak musím pak opsat ověřovací kód. Na Renault klubu po zaregistrování u žnic takového není. Včera večer jsem ten kód opravdu nemohl přečíst a střílel jsem to od boku.
Moji Feldu jsem včera odvezl do servisu, protože jsem před třemi týdny koupil novou baterku obyč. se špunty 44Ah - statá baterka se brzo vybíjela a nešlo ji nabít víc jak 11.6 V ( 4,5 roku stará),ale jezdila 1/4l roku s vadným stabilizátorem a stále vařila ( předchozí uživatel).
Nová baterie (před zástavbou nabita na 100%) po měsíci zcela prázdná. Klidový odběr na stupnici 20mA byl 0,01mA, při volnoběžných otáčkách i při 3000ot/min ( stálé denní svícení ) 14.1 V. Diodový můstek byl měněn tak před půl rokem. Nechal jsem tedy zkontrolovat altik a uhliky a výsledek jak drží kapacitu po odzkoušení oznámím. Jinak jsem s Feldou spokojen, nikde ani kousek rezi. Páté dveře jsem rozdělal, vzal barel vazelíny a rukama jsem to celé vymatlal. Je to poslední škodovka " domácí Merkur".

Re: Vše o dobíjení...alternátor,kontrolka dobíjení,napětí atd.

Napsal: úte 27. říj 2009 15:29:53
od 103457
Jindro, tady to funguje stejně, regneš se zde:
http://www.feliciaklub.cz/?id=registrace
a pak už se pod svým regnutým nickem přihlásíš zde na foru:
ucp.php?mode=login
a když odklikneš ,, Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě "
Tak už tě to bude automaticky přihlašovat, pokaždý, když přijdeš sem a nic nemusíš potom opisovat. ;)