Výměna analogových hodin za otáčkoměr
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: otáčkoměr
Pokud to nechceš reklamovat tak bych zkusim přímo škodovku. .... nebo se podívat někde po inzerátech.
Nemáš prosimtě foto toho otáčkoměru bez těch hodin ?
Nemáš prosimtě foto toho otáčkoměru bez těch hodin ?
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: otáčkoměr
To ti neporadím, v tomhle zkušenost nemám, já, když něco potřebuju objednat, tak chodím do škoda salonu, mám to do druhého dne a vidím, co kupuju. Rovněž není problém nepoužitý díl vrátit.
Výměna panelu přístrojů, dodatečná montáž otáčkoměru
Zdarec kluci, mám dotaz. Mám vyhlídnutou feldu, ale místo otáčkoměru tam jsou analog. hodiny. Dalo by se to vyměnit a případně jak by to bylo složité?
Re: výměna budíků
vyměnit se to dá určitě,nedělal jsem to ale podle mě stačí koupit budíky a lanko s náhonem, ale na to ti odpoví jiní
Re: výměna budíků
stačí jen sehnat budíky s otáčkoměrem, ale ty se sháněj docela blbě a nový jsou drahý
Škoda Felicia 96' | 1.3 BMM 40kW +steroidy| HP Sporting | Rial 16" viewtopic.php?f=16&t=37170
+ family car VW Touran Highline 03' | 2.0 TDI AZV
ex: VW Golf IV Highline 99' | 1.9 TDI AHF | EGR OFF, TA & 18" Turbo Twist
ex: Škoda Felicia GLXi 95' | 1.3 BMM 50kW | Brock 8x14" www.feliciaklub.cz/Jyrgen
+ family car VW Touran Highline 03' | 2.0 TDI AZV
ex: VW Golf IV Highline 99' | 1.9 TDI AHF | EGR OFF, TA & 18" Turbo Twist
ex: Škoda Felicia GLXi 95' | 1.3 BMM 50kW | Brock 8x14" www.feliciaklub.cz/Jyrgen
-
- Příspěvky: 4502
- Registrován: stř 09. črc 2008 19:53:13
- Bydliště: Uničov
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Koupíš si budíky s ot. na svoji motorizaci, jde hlavně o to zda je to Mpi nebo BBM, a výměna je jednoduchá, odšroubuješ část té palubovky co je okolo budíků, šroubky jsou poschováváné pod plastíkama, (pod krytem PC,pod plastem mezi vydechama ventilátoru uprostřed, co jsou ty dva hned vedle sebe, pak jak máš vypínaš na světla a parkovačky tak ten plast co je vedle nich z prava, a jak máš celou řadu vypínačů - mlhovky, ohřev zadního skla apod. tak na každé straně té řady jsou taky plastíky pod kterými jsou další šroubky). Opatrně začneš vytahovat budíky, ale nepůjdou ti zatím úplně, tak je jen povystrčíš a rukou odpojíš vše co je k nim připojené, včetně táhla rychloměru - špatný přísup, já strčil ruku dovnitř kde je mezera u volantové tyče a vytáhl ho z budíků. Pak to vytáhneš celé. Je dobré sundat si plasty co jsou aji okolo volantu, budeš mít více prostoru pro manipulaci. Až je budeš mít vytáhlé i s tím plastem tak nahoře to drží dvě spony ty jen vycvakneš ajeto. Montáž obráceným postupem...
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Ještě takové doplnění RAIMMIho .... sundej volant (víc prostoru ). Odpoj náhon tachometru u převodovky -> pak jdou víc vystrčit budíky
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: výměna budíků
Neni třeba sundavat volant místa dost. Jinak budiky z MPi jdou bez problémů i na BMM, odzkoušeno osobně na 3 autech.
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Potřeba to není, ale usnadní to hodně práce Ta jedna matka (v případě bagu ještě konektor a 2 šroubky) není tak strašný
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- Mildacaso
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned 07. zář 2008 11:12:10
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
ja jednu dobu menil budiky jak na bezicim pase a bez vyndani volantu a nikdy jsem nevypojoval nahon v prevodovce. Prace na 5 minut. Takze sundavanim volantu si tu praci clovek spis prodlouzi
Re: výměna budíků
Souhlasim, ale když to dělá prvně, tak bude mít více místa. Jinak stačí bowden jen popostrčit směrem do kabiny a neni třeba odpojovat. teda aspoň jsem to nikdy nědělal, kdo se má ohejbat k tomu šroubku
- zemlak
- Příspěvky: 108
- Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
- Bydliště: Praha - Západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Je to jednoduchý, taky jsem se toho bál. Nejsem žádnej velkej technik, a zvládnul jsem to.
Stačí vyndat, prohodit a zandat. Je to děláno jednoduše, aby šli měnit žárovky.
A mám 1,4 BMM a dával jsem tam budíky z 1,6. Takže jsem je musel rozebrat, a dát původní tacho, teploměr a palivoměr.
Pokud chceš otáčkoměr, tak musíš sehnat ten zálkadní plošnej spoj a otáčkoměr. Jde to, ale chce to se chvíli koukat, je po nich dračka, tudíš to chce hledat, aby byla dobrá cena. Ale třeba budeš mít štěstí hned
Stačí vyndat, prohodit a zandat. Je to děláno jednoduše, aby šli měnit žárovky.
A mám 1,4 BMM a dával jsem tam budíky z 1,6. Takže jsem je musel rozebrat, a dát původní tacho, teploměr a palivoměr.
Pokud chceš otáčkoměr, tak musíš sehnat ten zálkadní plošnej spoj a otáčkoměr. Jde to, ale chce to se chvíli koukat, je po nich dračka, tudíš to chce hledat, aby byla dobrá cena. Ale třeba budeš mít štěstí hned
Re: výměna budíků
A co by se stalo kdybych do feldy 1.3 dal budíky z 1.6. Jinak děkuju za odezvy.
-
- Příspěvky: 4502
- Registrován: stř 09. črc 2008 19:53:13
- Bydliště: Uničov
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
nic by se nestalo akorát by mělo být Mpi za MPi... i když tu někdo psal že je to jedno, já slyšel že ne ale nemám odskoušeno tak nemůžu říct 100% jo nebo ne, ale vím že na 100% z 1,3 Mpi pasuje do 1.6Mpi a naopak...
z hodin na otackomer 1.6 na 1.3
chystam se k vymene hodin za otackomer. Vsude se tu docitam navody a co s timkdyz je to z MPI na BMM ale nemuzu se dohledat co kdyz je to z 1.6 do 1.3..muzete nekdo poradit prosim?
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: z hodin na otackomer 1.6 na 1.3
Nic se neděje, můžeš to vyměnit.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: z hodin na otackomer 1.6 na 1.3
Chodit to bude, ale musíš vyměnit i tišták, nestačí jen budík.
Re: z hodin na otackomer 1.6 na 1.3
coz znamena pro me presne co? prece jenom bych se v tom nerad hrabal a zaroven to rozbil ted mi koudyc psal ze to z 1.6 nechodi tak mam strach abych nekoupil zybtecne neco co nebude chodit..
Re: z hodin na otackomer 1.6 na 1.3
Ono Ti to pojde, susedovi sme menili z 1,6 do 1,3 a vsetko ide, až na ukazovateľ teploty motora, ten si vymen zo svojho,zle ukazoval, a ak Ti bude pasovať tak si mozes vymeniť aj svoj tacháč. Co som menil ja na svojej tak do onej pristrojovky som môj narval ale do mojej/s budikmi/ uz nie.
Re: z hodin na otackomer 1.6 na 1.3
diky, to s tim teplomerem jsem tu uz taky nekde cet, dik za potvrzeni
Re: výměna budíků
taky by me zajimalo jak je to s tema budikama z ruznych typu. Mam BBM. Puvodne tam byly analogace misto otackomeru, ale majiteli predemnou se to nelibilo, tak tam foukl budiky z diesela. Tachometr ukazuje normalne, ale teplomer ukazuje pri zahratem motoru 70°C a prave nevim jestli je to termostatem a nebo budikama (termostat jsem jeste nezkousel protoze se momentalne nedostanu pod kapotu - lanko je asi uvolnene - pokud nekdo vite jak otevrit kapotu budu rad za kazdou radu). Palivomer vypada, ze ukazuje spravne, akorat se mi nerozsviti kontrolka pro rezervu (pricinu neznam mozna je tam jenom prdla zarovka) a otackomer si samozrejme ani neskrtne.
Re: výměna budíků
Mám 1.3 BMM s přístrojovkou z 1.3 Mpi.
Nechával jsem si tacho kvůli nájezdu a teploměr (jiný odpor), jinak to funguje OK. Prostě prohodit a je to.
V autodílech když jsem se ptal na novej otáčkoměr tak mi řekli že je jen jeden typ na 1.3 (BMM i Mpi).
Nechával jsem si tacho kvůli nájezdu a teploměr (jiný odpor), jinak to funguje OK. Prostě prohodit a je to.
V autodílech když jsem se ptal na novej otáčkoměr tak mi řekli že je jen jeden typ na 1.3 (BMM i Mpi).
Re: výměna budíků
Takže i když mám 1.3 MPI a hodím tam budíky z BMM, tak není žádný! problém?
Re: výměna budíků
Musíš přehodit teploměr, ten má jiný odpor, jinak žádný problém.
Problém po výměně hodin za otáčkoměr
Včera jsem vyměnil původní analogové hodiny za otáčkoměr, ale zjistil jsem že mi nesvítí půlka palubky (otáčkoměr, palivoměr) a když rozsvítím světla tak ještě slabě prosvítá kontrolka výstražných, a když dám blinkr tak poblikává. Jinak jsou všechny kontrolky Ok. Neví někdo kde se stala chyba?
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém po výměně hodin za otáčkoměr
Jakym zpusobem si to menil cely budiky kus za kus nebo si rozebral sve a prehazel jen tisteny spoj + otackomer? Nekde tam bude asi zkrat ci spatny dotek znovu bych to rozebral a vse zkontroloval.
Re: Problém po výměně hodin za otáčkoměr
měnil jsem jen tišťák a otáčkoměr, OK všechno zase rozeberu a překontroluju
Re: Problém po výměně hodin za otáčkoměr
Zdravím, po montáži palubního počítače a mi svítí otáčkoměr a rafička jen v červeném poli. Po pár kilometrech se rozsvítí. Zkoušel jsem zastavit, vypnout světla i motor, opět nahodit a vše je v pořádku. Druhý den ráno se vše opakuje až po ohřátí, pak ok.
V neděli zkusím zkontrolovat konektory za budíkama, ale přece jen neměl někdo stejný problém ?
V neděli zkusím zkontrolovat konektory za budíkama, ale přece jen neměl někdo stejný problém ?
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém po výměně hodin za otáčkoměr
Zkus se podívat na žárovky na osvícení budíků
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Jak moc se liší ten teploměr? při zahřátém motoru mi to ukazuje na prostřední čárku. nevím totiž z jakyho motoru ty budíky jsou..
Re: výměna budíků
Matuhsch> Liší se tak že jsem na auto BMM dal budíky z Mpi a chvíli po nastartování byla ručička teploměru úplně na max, odkud nespadla.
Jestli ti na zahřátým motoru ukazuje na středovou čárku nebo lehce nad, pak máš správný budík.
Jestli ti na zahřátým motoru ukazuje na středovou čárku nebo lehce nad, pak máš správný budík.
Re: výměna budíků
Zdravím
Mám takový dotaz.Vyhlídl jsem si nové budíky které bych chtěl koupit
http://aukro.cz/budiky-felicia-i1430773885.html
Ale jsou z 1,6 a ja mam 1,3 BMM
Chci se proto zeptat jestli tam budou fungovat a co dystak pro to aby fungovaly udelat ????
Předem díky za rady
Mám takový dotaz.Vyhlídl jsem si nové budíky které bych chtěl koupit
http://aukro.cz/budiky-felicia-i1430773885.html
Ale jsou z 1,6 a ja mam 1,3 BMM
Chci se proto zeptat jestli tam budou fungovat a co dystak pro to aby fungovaly udelat ????
Předem díky za rady
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
kup tyhle na aukru ... až budou doma tak je rozeber podle tohodle návodu ( viewtopic.php?f=17&t=11066 ) a přeskládej si to do svejch budíků
... rychloměr, otáčkoměr můžeš přehodit beze změn, palivoměrem si nejsem jistej, teploměr 100% vyměnit
... rychloměr, otáčkoměr můžeš přehodit beze změn, palivoměrem si nejsem jistej, teploměr 100% vyměnit
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- a13sh
- Příspěvky: 2071
- Registrován: ned 20. pro 2009 22:54:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
S nejvetsi pravdepodobnosti budu kupovat budiky s otackomerem z 1.3 MPI rv99 a mam BMM rv95 s analogovyma hodinama. Podminkou je,ze chci nechat svuj tachometr.
A tak se chci zeptat:
Varianta A
Staci prehodit otackomer z tech MPI na moje BMM? (jak se pripadne zbavit kolicku na nastavovani analogovych hodin?)
Varianta B
Nahodit z BMM do MPI budiku rychlomer,palivomer i teplomer?
Co je lepsi (spravne) a bude fungovat jak otackomer,tak digitalni hodiny?
Predem diky za rady.
A tak se chci zeptat:
Varianta A
Staci prehodit otackomer z tech MPI na moje BMM? (jak se pripadne zbavit kolicku na nastavovani analogovych hodin?)
Varianta B
Nahodit z BMM do MPI budiku rychlomer,palivomer i teplomer?
Co je lepsi (spravne) a bude fungovat jak otackomer,tak digitalni hodiny?
Predem diky za rady.
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Do těch MPI budíků si přendáš palivoměr, rychloměr, teploměr .. otáčkoměr tam necháš
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Rychlý dotaz - jdou použít budíky z 1.6 do 1.3 Mpi metodou plug and play? Grafika bude určitě jiná, ale jde mi o funkčnost těch budíků
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Rychlá odpověď - HLEDEJ, máš to v tomto topicu
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
On ten Raimmiho příspěvek takhle po sobotnim ránu mi dává docela zabrat. Ale díky už jsem to přelouskal
Re: výměna budíků
Mám dotaz: Chystám se na výměnu budíků (otáčkoměr místo analog. hodin), mám MPi rv. 98, zajímalo by mě jestli je nějaký rozdíl mezi plošným spojem BMM a MPI. Všude se tu píše že z MPi do BMM to jde prohodit, ale jde to i z BMM do MPi?
Re: výměna budíků
Ahoj mám felicii 1.3 Bmm 50 kw ročník 96 , s analog hodinami , chci si pořídit dig hodiny s otačkoměrem .
Dozvěděl sem se , že mám koupit otačkoměr a asi je třeba i ten tištěný spoj jelikož asi na ten starý tišták ty dig hodiny nejdou , tak teda dejme tomu , že koupim tištěný spoj s otačkomerem a co musím udělat . Asi odpojid tu desku co tam mám a přehodit Tachometr , teploměr , a palivoměr do toho tištěného spoje s otáčkoměrem ? No a dál se chci zeptat jestli budu muset kalibrovat ty budíky jako při výměně polepů , nebo zda to jde jenom přehodit a nemusím nic kalibrovat dělat si tam značky kde mám ručičku apodobně . Díky
Dozvěděl sem se , že mám koupit otačkoměr a asi je třeba i ten tištěný spoj jelikož asi na ten starý tišták ty dig hodiny nejdou , tak teda dejme tomu , že koupim tištěný spoj s otačkomerem a co musím udělat . Asi odpojid tu desku co tam mám a přehodit Tachometr , teploměr , a palivoměr do toho tištěného spoje s otáčkoměrem ? No a dál se chci zeptat jestli budu muset kalibrovat ty budíky jako při výměně polepů , nebo zda to jde jenom přehodit a nemusím nic kalibrovat dělat si tam značky kde mám ručičku apodobně . Díky
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Tachometr není na tištěnym spoji ... tudíš ho nech kde je ... teploměr, otáčkoměr, palivoměr přehoď na tu desku s tim otáčkoměrem. Pokud nebudeš z nějakýho divnýho způsobu sundávat ručičky tak NEmusíš provádět kalibraci
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: výměna budíků
Zakoupil jsem otáčkoměr usazený na plošném spoji. Potřebuju ten otáčkoměr předělat k sobě do přístrojovky. Dá se ten otáčkoměr z toho plošného spoje oddělit? Jak na to? Viděl jsem tam nějaké torxy, původně jsem si myslel že je přichycen pouze maticí zespodu. díky za rady!
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Jo,pouze odšroubuješ tu matku a otáčkoměr vytáhneš ven z tišťáku.Je tam zasunutý na 3 dutinkách/kontaktech.
Re: výměna budíků
nemik: Otáčkoměr drží jenom na té matici zespod a je nasunutý na kontaktech (ty maličký torxy jsou tam kvůli folii s grafikou), jenom občas nejde po odšroubování matice sundat budík úplně lehce, je potřeba trochu zabrat
EDIT: Pozdě
EDIT: Pozdě
Re: výměna budíků
Marty_pv : Chápu to správně, že když si koupím budíky z 1.3 MPi s otáčkoměrem tak již obsahují ten " legendární tišťák " tak stačí pouze přepojit a bude otáčkoměr funkční ? A mám ještě jeden dotaz : Naši bazaráci mají problém kilometry stáčet, ale já mám opačný na nové budíky bych si potřeboval spíše přitočit ( sehnat budíky s 260k Km není sranda ) .Tak jestli nevíš jak na to ?
Předem díky za odpověď .
Předem díky za odpověď .
Re: výměna budíků
novaz: nepíšeš jaký máš motor - pokud mpi tak jenom přehodíš celý budíky, pokud BMM tak musíš budíky rozebrat, použít jenom plošný spoj a otáčkoměr a k němu si přidat palivoměr a teploměr ze starých budíků (jinak bude obojí ukazovat špatně)
Ad kilometry - nejjednodušší je přehodit celý tachometr (rozebrat budíky, drží jenom na šroubcích), pokud chceš přetočit tak hledej, je na to tady celý vlákno
Ad kilometry - nejjednodušší je přehodit celý tachometr (rozebrat budíky, drží jenom na šroubcích), pokud chceš přetočit tak hledej, je na to tady celý vlákno