Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Vše okolo diagnostiky
Odpovědět
Rorschach - FK

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Rorschach - FK »

Díky.
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Jura_Favorit »

Arkis píše:Právě jsem si o tom hledal na netu a nikdo si na to nestěžuje, no tak já to teda vyzkouším :lol: .

... a dopadlo to jak? Fungovalo to, když ještě bylo co diagnostikovat? :cyclops:
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Rorschach - FK

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Rorschach - FK »

Chjo mám problémy. Koupil jsem kabel a chci ho vyzkoušet a nejde mi to zprovoznit.
Píše to zhruba not found or not (cosi).
Už nevím co s tím. Na začátku tohoto tématu jsem našel, že s tím měl taky kdosi stejný nebo podobný problém a stačilo mu tam navolit ve vagu v položce start baud hodnotu 9600. No ani po tom mi to nejede. Zkoušel jsem v počítači i vagu měnit com 1 a com 3 a pořád nic.

Jdu se snažit rozlouskat celé toto téma, ale kdyby se někdo ochotný našel budu rád.

Ještě doplním, že se to snažím rozjet na tabletonoťasu Asus transformer s Windows 8.1
Matuhsch
Příspěvky: 1116
Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
Bydliště: Modřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Matuhsch »

zkontroluj si ve spravci zarizeni jesi mas stejnej port na kabelu jako ve vagu, muze to byt klidne com 4 a ne 1 ani 3... a napis co ti to tam pise presne...
Obrázek
Obrázek
Rorschach - FK

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Rorschach - FK »

Vzal jsem to teda úplně od nuly.
Nainstaloval jsem z tohoto odkazu: http://www.feliciaklub.cz/stazeni/diagfel.zip prvně soubory z CDM v2.10.00 což by mělo zajistit funkčnost COM portů. No ač jsem se snažil postupovat podle návodu nepodařilo se. COM porty jsem musel ve správci zařízení sám přidat a to nevím jestli správně. Žádné zobrazit skrytá zařízení nic se po tom nezobrazilo jak je napsáno v návodu Porty (Com a LPT). Musel jsem je tam dostat násilím sám takto: Pořád ve správci zařízení nahoře místo zobrazit dát AKCE-Přidat starší hardware. Vyskočí nové okno průvodce přidáním hardwaru, kliknu na další a jsou zde možnosti: Vyhledat a automaticky nainstalovat hardware (doporučeno) a nebo: Nainstalovat hardware, který vyberu ze seznamu. Nechal jsem to na volbě vyhledat a automaticky nainstalovat. Dám další a objeví se tabulka s různími pro mě divnými věcmi: Adaptery hostitele SD, Adaptery PCMCIA, .... no a mezi tím je i ono: Porty (Com a LPT). Vyberu je a opět další. Nové okénko s dvěma části. V levé je na výběr: Standardní typy portů a nebo Microsoft. Nechám na Standardní typy portů. Ve vedlejším oknénku je a zde si nejsem jist na výběr toto:
-Komunikační port
-Port pro víceportovou komunikaci
-Port tiskárny
-Port tiskárny ECP
Zkoušel jsem vybrat komunikační port a podruhé zase port pro víceportovou komunikaci rozdíl jsem nepoznal.
Když se instalace dokončí tak ve správci zařízení je už i řádek Porty (Com a LPT) a pod ním ! Komunikační port (COM3) - ten vykřičník je v trojuhelníku. Dám vlastnosti, nastavení portu, upřesnit a vyberu číslo portu COM na COM1.

Ještě poznámka. I když vše nyní odkliknu jako ok tak ve správci zařízení je u portu com pořád ten vykřičník. Teprve pokud v tom okně kde se mění číslo COM portu zruším odfajfknutí něčeho co se nazývá: Používat vyrovnávací paměť FIFO (vyžaduje čip kompatibilní s UART 16550) tak počítač chce restart a pak už tam vykřičník není. Ale ve výsledku pokud toto nechám nebo zruším tak se tabletonoťas s autem stejně nespojí.

Když jsem měl spojený kabel s autem a tabletonoťasem a spustil opět z odkazu přiložený soubor Release4091 (vag-com 409.1) a přešel do nastavení vybral jsem stejný COM port jako jsem nastavil v počítači tedy pořád COM 1 a dal Test. Po chvíli vyskočilo oknéko s napisem:
Vag-Com: Port Test
Port status: OK
interface: Not found!

Zkusil jsem v tom nastaveni zadat i hodnotu do Start Baud na 9600 co jsem se tu dočetl. Výsledek pořád stejný.

Nevím mě příjde, že je problém už s vytvořením těch COM portů a jejich komunikací.



Pardon za dlouhý popis snažil jsem se co nejlépe vše popsat.
Matuhsch
Příspěvky: 1116
Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
Bydliště: Modřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Matuhsch »

to je nějakej na me moc slozitej postup.. :D ja mam 64 bit sedmicky, takže me na tom vag nesel vůbec spustit.. tak sem si nainstaloval Microsoft virtual PC, stáhl si z Microsoft webu xp mode, z toho v 7zip vyextrahoval virtuální disk a připojil ho k vytvorenymu pc. Pak se přepíše jeden soubor v registru a mas aktivní xpcka, staci připojit kabel dat mu složku s ovladacema a pak vag a jede to :)
jinak když sem zkousel vcds lite ve win 7 taky stačilo připojit kabel, nelezen novy hardware, ovladače a jelo to, žádný vytváření com portu ani nic podobnýho..
Obrázek
Obrázek
Rorschach - FK

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Rorschach - FK »

No tak vážně díky. Pro mě je zase děsivý ten tvůj postup. Holt to je tak když se člověk na něco zeptá na FK
Matuhsch
Příspěvky: 1116
Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
Bydliště: Modřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Matuhsch »

sak v posledním radku sem napsal ze podle me staci nainstalovat ovladace, a musí to jet pokud ti jede samotnej vag.., zadny ptakoviny s pridavanim com portu nebo co, tady jsou ovladace a je tam i v diskusi něco pod tim: http://www.levnealarmy.cz/eshop/autodia ... kabel.html

navíc pokud bys mel zajem o ten postup s tim virtual pc, tak ti muzu poradit step by step jak na to dokonce sou na youtubu videa podle kterých sem to delal, na 64 bit to proste jinak nejde..
A závěrem, laskavě nedržkuj, člověk se snaží poradit a ještě máš blbý kecy.. Ještě sem ti moh napsat, přečti si forum, jsou tady stohy prispevku na toto téma tak :hledej:..
Obrázek
Obrázek
Karas
Příspěvky: 42
Registrován: pon 24. lis 2014 21:21:23

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Karas »

Ahoj,
lze někde získat databázi protokolu KWP 1280 používaný ve Felicii?
Potřebuju informace o dekódování parametrů, které lze vyčítat z diagnostiky.
Díky
magor539
Příspěvky: 17
Registrován: sob 26. pro 2015 17:10:17
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od magor539 »

dneska jsem hodil auto na VAG 304 a ukázalo mi to tyhle chyby:
00518 - Potenciometr skrtici klapky (G69)
31-10 - preruseni n. zkrat na kostru - sporadicky
00519 - Snimac tlaku v sacim potrubí (G71)
31-10 - preruseni n. zkrat na kostru - sporadicky
00282 - Ovladac skrtici klapky (V60)
41-10 - blokovano nebo bez napeti - sporadicky
01087 - Zakladni nastaveni nebylo provedeno
27-10 - nesmyslny signal - sporadicky
00282 - Ovladac skrtici klapky (V60)
44-10 - zkrat - sporadicky
00525 - sonda lambda (G39)
05-10 - vstup otevren - sporadicky

je ty chyby potřeba řešit? smazal jsem je a počkám jestli se objeví znova :)

je to felda 1.3 MPi 50kW r.v.2001
Felicia 1.3MPi 50kW TRUMF 2001 candy bílá.
pipo444
Příspěvky: 596
Registrován: čtv 13. bře 2014 18:35:16
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od pipo444 »

vravíš že keď si ich vymazal tak sa neobjavili ? ak sa neobjavia znovu po vypnutí a zapnutí zapalovania tak asi OK :D ak to boli sporadické tak to stačilo napr. že sa rozpojil konektor a potom znova zapojil a už vybehne chyba. ja som tiež mal tri chyby sporadické a to čidlo teploty chladiacej kvapaliny, ventil počiatku vstreku a ventil dorazu plného zaťaženia. po vymazaní už znovu nevyskočili ;)
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Jura_Favorit »

Mohl bych někoho požádat o screen základí obrazovky ŘJ motoru BMM ve VAG-COM? Fďaka... :cyclops:
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
pipo444
Příspěvky: 596
Registrován: čtv 13. bře 2014 18:35:16
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od pipo444 »

Máš konektor OBD2 alebo sa musíš napichnúť ešte manuálne káblom pri RJ ? a vlastne čo chceš diagnostikovať na BMM ? :D
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Jura_Favorit »

Neřešme prosím nic víc, než vložení jednoho screenu obrazovky.
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Jura_Favorit »

Jura_Favorit píše:Mohl bych někoho požádat o screen základí obrazovky ŘJ motoru BMM ve VAG-COM? Fďaka... :cyclops:

Takovejch lidí tady chtělo poradit, jak rozchodit kabel a VAG-COM... a pak nemůžou udělat ani ten jeden screen :(
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
pipo444
Příspěvky: 596
Registrován: čtv 13. bře 2014 18:35:16
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od pipo444 »

lebo nie každý napichuje zrovna BMM na diagnostiku, MPi je o inom ;)
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Jura_Favorit »

Hromada lidí tu má BMM... a já si to z MPI zpátky na BMM jen kvůli screenu obrazovky přestavovat nebudu :lol:
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Andy486
Příspěvky: 161
Registrován: čtv 10. říj 2013 7:28:16
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše o diagnostice...zkušenosti,dotazy,rady atd.

Příspěvek od Andy486 »

Ahojte,

predvčerom som skúšal diagnostiku VAGcom 409.1 , kábel s označením KKL for vag 409.1 funguje, program sa spojil s jednotkou, následne som dal výpis chýb - vypísalo 1. Po kliknutí na "zmazať chyby" , hláška prosím čakajte a na to po chvíli vyskočila hláška : jednotka nekomunikuje , je skutočne nainštalovaná vo vozidle? ,
potom už sa jednotka nehlásila v programe. Vypol som klúčik, zapol a znovu naštartoval program, po chvíli sa to zas spojilo s jednotkou. Ale už som nič neklikal, nech to nedoje*em.
Nestretol sa stým niekto? treba ešte robiť vo vag-come nejaké nastavenia v tých komunikačných protokoloch? alebo mám skúsiť verziu programu staršiu ? tušim 304 ?

PS. mám BMM.

Díkes,
Škoda Felicia GLXI 1,3i Bosch Mono Motronic (1995) tm. zelená metalíza
Odpovědět