Problemy s pripojenim diagnostiky
Problemy s pripojenim diagnostiky
Koupil jsem kabel na diagnostiku,zapojil a nic.Neslo do neho napajeni,ale to jsem vyresil.Po odstraneni problemu jsem ho znova pripojil a zase nic.Sice na nem uz sviti dioda,ale zas nekomunikuje s ŘJ.Na jinem foru mi radili,ze problem muze byt v imobilizeru,protoze z konektoru diagnostiky vedou tri draty (plus,minus,KL) a prave ten KL (K-line) vede na immo.Jak teda postupovat,abych zjistil problem? mam nejak odpojit immo?? Nebo se mam snad pichnout na konkretni pin v konektoru ridici jednotky ??napeti pro vlastni kabel muzu brat odkudkoliv,ale ridici kabel KL musim nekde vypatrat a zapojit na diag. kabel. (z diag.kabelu jsem vyvedl tri dlouhe draty,ktere dosahnou az do motoroveho prostoru).
Mi tedy bude teoreticky stacit,kdyz mi nekdo poradi,kde na ŘJ (v prostoru motoru) napichnu z kabelu pro diagnostiku ten KL kablik.
A jeste za druhe: z immo musi vest jeste kabel na ŘJ ,odkud bere signal (KL),ktery to ale je??
Problem bude nekde v prerusene kabelazi,a ja se musim dopatrat kde je pretrzeny.
predem moc diky
edit: zapalovani samozrejme zapnute mam.auto mam 1.3MPi (1997).
funkce immo odskousena(po vyjmuti čipu z klicku,auto po nastartovani chcipalo)
vybaveni:immobilizer,central. ABS ani posilovac rizeni nemam.
Mi tedy bude teoreticky stacit,kdyz mi nekdo poradi,kde na ŘJ (v prostoru motoru) napichnu z kabelu pro diagnostiku ten KL kablik.
A jeste za druhe: z immo musi vest jeste kabel na ŘJ ,odkud bere signal (KL),ktery to ale je??
Problem bude nekde v prerusene kabelazi,a ja se musim dopatrat kde je pretrzeny.
predem moc diky
edit: zapalovani samozrejme zapnute mam.auto mam 1.3MPi (1997).
funkce immo odskousena(po vyjmuti čipu z klicku,auto po nastartovani chcipalo)
vybaveni:immobilizer,central. ABS ani posilovac rizeni nemam.
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne sob 23. led 2010 9:30:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
a máš zapnutý zapalování? tek drát K (pin7) vede nejen k immo ale i k řj motoru, případně ABS a airbagům pokud je auto má
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
Jakou verzi VAG-COM používáš? Máš správně nainstalovaný ovladač od kabelu a zvolený správný port? Nemáš kabel píchnutý v jiným USB portu než ve kterým jsi ho instaloval? A jak říká race - nezapomenout na zapalování, taky už se mi to povedlo a hledal jsem chybu jinde.
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
A neni to nahodou ten modrej kabel?
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
verze kabelu je cerna.viz:
vse mam nainstalovane jak ma byt.na tom mem motoru provadel predchozi majitel vymenu (plus GO) a tak myslim ze neco podělal na instalaci .
poradte prosim to přemostění z immo na ŘJ.pokud nebude chyba v kabelazi,tak bude v immoboxu,nebo nekde jinde.
mi bude stacit,kdyz nekdo popise jak přemostit spojeni mezi immo a ŘJ (i s pinama),pripadne od kud a kam vede kabel z pripojky diagnostiky na ktery pin immoboxu.potrebuju si jen promerit kabely nic vic! kdyz je uspesne promerim,muzu hledat zavadu v immoboxu.
Kód: Vybrat vše
http://sz.aukro.cz/item867385053_profi_diagnostika_usb_kkl_vag_vw_audi_skoda.html
vse mam nainstalovane jak ma byt.na tom mem motoru provadel predchozi majitel vymenu (plus GO) a tak myslim ze neco podělal na instalaci .
poradte prosim to přemostění z immo na ŘJ.pokud nebude chyba v kabelazi,tak bude v immoboxu,nebo nekde jinde.
mi bude stacit,kdyz nekdo popise jak přemostit spojeni mezi immo a ŘJ (i s pinama),pripadne od kud a kam vede kabel z pripojky diagnostiky na ktery pin immoboxu.potrebuju si jen promerit kabely nic vic! kdyz je uspesne promerim,muzu hledat zavadu v immoboxu.
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
Byt tebou tak bych skusil ten kabel jeste v jinem voze abys mel jistotu ze je ok a funkcni a pak si hold hrat v aute s tou elektrikou.
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
Tak tak, vyzkoušet kabel v jiném voze a znovu zkontrolovat nastavení COM portu v diagnostice, s těmahle USB "profi" kabelama z aukra je většinou problem, radši se jim vyhnout a obětovat 5-6 stovek navíc a koupit správnej kabel, na samotným autě bych určitě nic nepřepojoval to musí chodit, pouze zkontrolovat pojistky, hlavně první pojistku a potom myslím že 21tou ale když okoukneš všechny tak se nic nestane.
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
U felicií z 1997 jde K-line z řídící jednotky motoru, svorkovnice T52, pin č. 19, zelený drát. Ten jde na třípinovou svorkovnici v motorovém prostoru, vlevo u příčné stěny, pin č. 1. Odtud pokračuje drát šedý/černý na jednotku imobilizéru, pin č.2.
Z jednotky imobilizéru z pinu 3 vychází šedý/bílý drát, který teprve vede na zásuvku diagnostiky, pin 7.
U novějších vozů, které můžou mít víc řídících jednotek (airbagy, ABS), je to zapojené jinak. Tam jsou dráty K-line od jednotlivých řídících jednotek propojeny přímo v kabelovém svazku.
Z jednotky imobilizéru z pinu 3 vychází šedý/bílý drát, který teprve vede na zásuvku diagnostiky, pin 7.
U novějších vozů, které můžou mít víc řídících jednotek (airbagy, ABS), je to zapojené jinak. Tam jsou dráty K-line od jednotlivých řídících jednotek propojeny přímo v kabelovém svazku.
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
mikka píše:U felicií z 1997 jde K-line z řídící jednotky motoru, svorkovnice T52, pin č. 19, zelený drát. Ten jde na třípinovou svorkovnici v motorovém prostoru, vlevo u příčné stěny, pin č. 1. Odtud pokračuje drát šedý/černý na jednotku imobilizéru, pin č.2.
Z jednotky imobilizéru z pinu 3 vychází šedý/bílý drát, který teprve vede na zásuvku diagnostiky, pin 7.
U novějších vozů, které můžou mít víc řídících jednotek (airbagy, ABS), je to zapojené jinak. Tam jsou dráty K-line od jednotlivých řídících jednotek propojeny přímo v kabelovém svazku.
dekuju na stotisickrat...presne tohle jsem hledal!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
mikka píše:U felicií z 1997 jde K-line z řídící jednotky motoru, svorkovnice T52, pin č. 19, zelený drát. Ten jde na třípinovou svorkovnici v motorovém prostoru, vlevo u příčné stěny, pin č. 1. Odtud pokračuje drát šedý/černý na jednotku imobilizéru, pin č.2.
Z jednotky imobilizéru z pinu 3 vychází šedý/bílý drát, který teprve vede na zásuvku diagnostiky, pin 7.
U novějších vozů, které můžou mít víc řídících jednotek (airbagy, ABS), je to zapojené jinak. Tam jsou dráty K-line od jednotlivých řídících jednotek propojeny přímo v kabelovém svazku.
a je mozne brat signal rovnou ze svorkovnice T52 (pin 19)??? vyradil bych tim immo! Z kablu pro diagn. mam stejne vyvedene tri draty,dve teda dam na napajeni a ten treti (K-line) bych pichnul na ten pin 19.slo by to???
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
z nejakeho duvodu se nezobrazujou moje posty.tak to napisu znova:
diky za popis ,presne tohle jsem hledal!!
je mozne ze po odpojeni konektoru z imobil. diagnostika pofiči?? myslim tim,jestli ji nejak neposkodil imo (mozna prervany drat v immo).
zkusim jeste ohmicky promerit draty a pripadne jeste zkusim pichnout drat primo na pin 19 (ŘJ) a napeti vemu treba ze zapalovace.diag kabel mam stejne nastaveny o tri dlouhe dratky,tak proc to nezkusit.timto zpusobem bych vlastne bral signal rovnou od zdroje a nepotreboval bych kabelaz co vede ve voze.
co myslite?
diky za popis ,presne tohle jsem hledal!!
je mozne ze po odpojeni konektoru z imobil. diagnostika pofiči?? myslim tim,jestli ji nejak neposkodil imo (mozna prervany drat v immo).
zkusim jeste ohmicky promerit draty a pripadne jeste zkusim pichnout drat primo na pin 19 (ŘJ) a napeti vemu treba ze zapalovace.diag kabel mam stejne nastaveny o tri dlouhe dratky,tak proc to nezkusit.timto zpusobem bych vlastne bral signal rovnou od zdroje a nepotreboval bych kabelaz co vede ve voze.
co myslite?
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
tak jsem promeril ohm-metrem vsechny kable co vedou k ŘJ a k imobilizeru a jsou OK.Pichnul jsem diag.kabel na napajeni a K-line jsem pripojil rovnou na pin 19 v ŘJ a tim tak obesel moznou poruchu imoboxu,ale stejne to furt pise ze jednotka nekomunikuje!!!!! Myslite ze muze byt vadna ŘJ?? vse v aute funguje jak ma,jen nejde ta diagnostika.
To uz asi sam nezvladnu
pokud ma jeste nekdo nejaky napad,tak prosim napiste.
To uz asi sam nezvladnu
pokud ma jeste nekdo nejaky napad,tak prosim napiste.
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
Ten kabel ti na jiným autě maká?
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
looki: Imobilizer NEMÁ NIC SPOLEČNÝHO S BLOKACÍ DIAGNOSTIKY. Musí být připojenej na k-line kvůli učení nových klíčů. Když ti to píše že jednotka nekomunikuje, bude problém buď v kabelu, nastavení programu (správnej virtuální COM port) nebo v použité verzi (3.04 funguje spolehlivě, 4.09 ne).
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
zkusit kabel v jinym autě
zkusit napíchnout auto jiným kabelem (odzkoušeným)
zkusit se připojit do řj immo
Radek
zkusit napíchnout auto jiným kabelem (odzkoušeným)
zkusit se připojit do řj immo
Radek
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
zkousene tri ruzne filety a nic.furt to psalo jednotka neodpovida.kontaktoval jsem prodejce kabelu a pristy tyden mu jej odesilam na reklamaci.snad zjisti kde byla chyba.mozna je to jen vadny kus z vyroby.
Jaky jiny spolehlivy kablik lze jeste poridit??
Jaky jiny spolehlivy kablik lze jeste poridit??
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
No vidis tak hlavne zes nasel zavadu.
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
Ahoj mam taky problem a nejsem jedinej nemužou se mi přihlasit na diagnostice na řídící jednotku jak ve značkovim servisu tak na emisích píše jednotka nenalezena a přitom na ABS a erbegy to jde :hlava: Auto přitom funguje normálně :) co stim muže být sem stoho zoufalej :pale: dik za rady
Re: Problemy s pripojenim diagnostiky
Přeruš K-link šedobílí drat nejlépe u Immo a pošly ho přímo na zelený drát v ECU pin 19 ozkoušeno funguje to :salut: :thumright: