Aké máte hodnoty v bloku 000- 5/6/7/

Vše okolo diagnostiky
ras987 - FK

Aké máte hodnoty v bloku 000- 5/6/7/

Příspěvek od ras987 - FK »

Mam dve fel. 1996,1997 obidva bosch monotron, 50kW, 1997 som kupil z itali s
klimou kasta bez hrdze, vybúchal som číslo, ale motor nemal výkon a žral olej.
Nove kružky, rozvod,spojka, generalka hlavy,sedla, ventili a nič...hluchý motor,
dohovaram mu zatiaľ pekne-celkovo s autom 1000 ečka a on nič.
Preložil som zo starej plyn do tejto, plyn bez RJ, len rele odpája striekačku.
Kupil som si kábel OBD II, že to pomôže. A zase nepomohlo.
Lebo ten kabel je na ...neprečitam, nezrobim s nim ani imob ani eprom.
VAG com , ani motodiag, nepodporuje tieto riadiačky vypisuje furt.
Jedine čo sa stým kablom do urobiť. VAG com , ani motodiag,
nepodporuje tieto riadiačky vypisuje furt.3 dni sa s tým serr....

Jedine na čo je ten kábel dobrý, je pozrieť vo vagu blok hodnôt.
Po znulovani adaptačných hodnôt a naštartovaní.
Blok hodnôt motor nebeží 022/056/014/003/255/255/255/131/160/001
alebo 031/057/014/011/000/255/000/128/161/005
alebo 021/062/016/011/255/005/253/137/155/000
alebo voľnobeh 026/047/031/076/128/004/253/000/181/000


Nevie mi niekto poradiť, kedy vyskakujú hodnoty 5,6,7 do maxím prečo???
5 je lambda 128 je KO neva. , ale prečo 255?

Momentálne ide na plyn lepšie ako,benzín. Ladil som šruby prietoku a voľnobehu
150km, každých 10km som vystúpil a nastavil ale aspoň kus to ide jak auto.


Dik za odpoveď
Kuladmin
Příspěvky: 1751
Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Aké máte hodnoty v bloku 000- 5/6/7/

Příspěvek od Kuladmin »

Nevim zda ti to nejak pomuze ale tady mas muj zaznam jizdy BMM 40kW http://kuladmin.spsteplice.cz/vagcom12mb.wmv ono by to chtelo sledovat ty dalsi hodnoty na dalsich adresach to rekne vic.
ras987 - FK

Re: Aké máte hodnoty v bloku 000- 5/6/7/

Příspěvek od ras987 - FK »

Hodnoty som už porovnával so starou feldou, stav motora( požičal som..., pretočený motor, tičky mimo vahadiel, jazdili
bez oleja, lamda nefunkčna, čerpadlo nešlo, klapka zanesená od plynu, že sa nedá oškrabať ani nožom,rozdelovač rozsypany, vôľa min ¼ otačky, 1/2 hod oprava, založil som baterku a......zadymilo a ide ako pila- na benzín- plyn tam už nieje!!!).
Hodnoty, uhol klapka, teplota, doba vstreku, zaťaženosť, atď ....na voľnobehu, aj v stúpajúcich otáčkach su skoro rovnaké.
Ale hodnoty bloku 000 5/6/7 , okrem 5 tá vypíše 128 lambda fuč, ostatne 6/7 su nulové, len raz to niekde vybehlo ale sa to samo znuluje, tak isto ako Kuladminov záznam. No mne tam stále behajú nejaké vysoké čísla a zostanú tam zapísané.
Zo starej som prehodil hadicu z veka ventilov na odvetranie kľuky , má vložený T kus samo si do filtra prisáva nefiltrovaný vzduch, druhá hadička z veka do sacieho pod klapku má väčší priemer a je tvrdá nezmršťuje sa aj tú som preložil, aktívne uhlie s ventilom tiež. A nič, hodnoty sú tam stále, auto nemá ťah, až ked mám plyn na podlahe, doslova, radím od 3-5 tis vtedy to dajak ide ale do kopca strašne padá výkon.
Ešte ma napadlo že riadiačka zo starej má imo, ten stále nuluje riadiačku pri vypnutí kľúča. Dorobiť relé na odpájanie riadiačky, aspoň sa budú nulovať chybové kódy a riadiačka bude mať po naštartovaní čistú hlavu.
Dalšia z možností je zapchatý výfuk? No toto som myslel už na začiatku, žeby v zime z LPG ide do výfuku veľa vody a po tejto tuhej zime, mohlo potrhať nejaké prepážky v zadnom tlmiči (v taliansku to zimu nevidelo) .Dajte návod ako sa to dá najjednoduchšie zistiť.
Nevenujem sa tomu nejak zvlášť, mám to v dielni ako rezervné auto, raz na to prídem :hlava: :idea:
Odpovědět