Jak získáš tlak je úplně jedno. Pumpou to taky natlakuješ ale je to dřina.
Nikdy jsem nic nečistil, trochu bordelu tam bude, ale byla by to pakárna nějak to čistit. Vystříkal už jsem několik aut a nikdy k zašpinění okna nedošlo i když jsem vedení okna určitě taky trochu vzal. Zámky a stahování oken naopak po stříkání chodí lépe než předtím. Ono je to trochu promázne a odpuzuje to vodu.
Bacha na ten olej. Když jsem to dělal předevčírem, tak se mi to trochu přisrazilo. Asi změnili složení rezistinu. Nikdy dřív se mi to nestalo. Zkus si nejdřív smíchat trochu s sleduj co to provede. Jestli to zahoustne a bude se to dělit, tak to neni dobrý.
Když to budeš stříkat jenom rezistinem, tak na důkladné vystříkání počítej tak dvě až tři pixly. Já to ale třeba do prahů a na dutiny na spodku nastavuju kde čím.
Já do toho celá léta peru co teče a nikdy to nic nedělalo. Teď to najednou po přidání oleje zhoustlo a kde je toho v autě větší vrstva, tak se to dělí. Dřív z toho byla s olejem za pár dní taková akorátní vazelína.
To snad ani nechtěj vědět. 999,- Je je toho 2,5 kila, je ktomu stíkací pistole, prodloužení do dutin a tlaková plnitelná nídoba. Já jsem panelákový obyvatel, kompresor nemám a nemám k němu ani přístup. Pro mě je to výhodné a hlavně opakovatelné za pakatel. Stačí mi už jen naplnit přeba resistinem, pokud jej seženu.
Přes net ne. Koupil jsem to v HALFORDS v čestlicích u prahy. Na netu jsem to vůbec nesehnal. Mrkni na tenhle odkaz, co máš nejblíže. http://www.halfordscz.cz/kontakt.html
999,- Kč to je jako má bejt moc nebo málo? Podle mě je to uplně srandovní cena. Napříště už jenom koupit náplně a to teprve bude za pár korun. Já si před lety nechal udělat auto u jednoho chlapíka, řekl si 1700,- a šlo mu to asi hoooodne rychle od ruky. Dutin se skoro ani nedotl a spodek jen posmrkanej... Sám jsem si udělal nástřik za poloviční cenu a pořádně. Takže u mě 999,- dobrý.
Jak často by se měly na feldě stříkat dutiny a podvozek? Nedávno jsem koupil feldu r.v. 2000, takže jsem jí nechal hned vystříkat dutiny a nastříkat podvozek... Tak by mě zajimalo, jak dlouho to vydrží "chránit" auto, které už při výrobě bylo odsouzeno k rychlé korozi...
Na jedné jsem to dělal ve čtyřech letech věku a teď jsem to na ní jenom tak zlehka přešel na nejhorších místech. Teď je deset let stará. Druhou jsem koupil v listopadu, tak jsem to teď dělal prvně. Víc už to dělat nebudu.
Podle mne, když se to udělá pořádně, tak je minimálně na pět let klid. Favorita kterého po mne zdědil otec jsme od roku 90 vystříkali už třikrát a je pořád jako nový.
Tak to mám hotové, šlo to skvěle. Plošná tryska funguje naprosto skvěle, s prodloužením s rozprašem 360° je nutné si pohrát a zatlačit vhodně rozprašovací "hřebík" do trubky. Ta 360° tryska je o poznání horší, ale do sloupků, zadních dveří, prahů.. zkrátka do uzavřených úzkých prostor je to ok. Náplň mi stačila na celé auto a teklo to z něj, kudy jen mohlo. Jo přiředil jsem si to cca 15% technickým benzinem.
Poznáš to těžko. Jestli to vystříkané nebylo, tak to bude rezaté (mimo nějaké úloženky co v zimě a v dešti nejela). Okoukni ta bolavá místa co jsem ti napsal. Jestli chceš, tak ti klidně zítra udělám fotky míst, kam přesně koukat. Když by jsi chtěl vědět jak jsou na tom dutiny, tak odtrhni tapec na pátých dveřích a podívej se do nich. Tapec je tam jenom namáčknutý, stačí jenom zabrat.
smrcek: Poptej se Zdendy.. Tomu to tuším vyšplíchájí v servise a chtějí za to kolem 2tis. Na název si bohužel nevzpomenu.. Mužeš o udělat i sám pokud si stím ccheš hrát. Koupíš něco do dunin v autodílech a mužeš začít..
Já jsem kupoval novou pistoli na dutiny, stála asi 600. Na spodek stojí 1kg asi 180Kč a spotřeboval jsem 6kg, na dutiny jsem spotřeboval 3 kg . BODY 933 na spodek, a na dutiny 950? Je dobré to dělat v létě, když je auto pořádně vyschlé.
Ahoj Zdendo mam takovej dotaz. Koupil jsem zachovalou felicii combi ( najeto 17 000 km) a chtel jsem si nechat vystrikat dutiny a spodek auta. Docetl jsem se o pripravku RUSTSTOP a zaujalo me to. Jsem z Prahy a proto jsem si nasel firmu ktera to tu provadi ( A. Kocian - Mladoboleslavska...) . Kdyz jsem se tam jel podivat, tak jsem myslel ze se rovnou objednam, ale jake bylo me prekvapeni kdyz jsme se dostali na cenu. Na internetu jsem totiz videl ze by to melo stat 2300,- ale ten pan mi rekl ze by to vyslo tak na 4000,- komplet. Ze 2300,- stoji jen dutiny a zbytek spodek, ktery se strika necim cernym ( neco jako gumoasfalt). Tak jsem se te chtel zeptat kolik te to stalo a zda jsis nechaval delat jen dutiny nebo i spodek? Diky moc za odpoved
jj tam sem koukal Nebo nechaval jste si nekdo vystrikat ty dutiny a spodek auta v Praze nebo blizkem okoli? Kdyztak napiste kde,cim a za kolik ? Diky moc
No já nevím, aby to udělaly pořádně, když zaplatíš takovej ranec, dělal jsem to v úterý a trvalo mi to asi 8 hodin. Opravdu pečlivě jsem všechno umyl wapkou. Zvedl jsem na destě celou feldu nad hlavu a hezky vestoje to umyl. Pak najel do garáže a z každé strany zapnul plynovej teplomet, dále ofukovací pistolí ještě dosoušel nadkolí. Musím říct že nahoru do předních blatníků a za hadice k nádrži se nedostala ani wapka, hezky holou rukou, prstíčkama jsem oškrábal bláto ( nevím, jak se tam udrželo 4.7. jsem byl v Ústí a v Děčíně, projížděl jsem záplavama až po prahy ve vodě a stejně se to všechno nevyplavilo ), vystříkal šprickou s vodou a vysušil tlakovým vzduchem. Samotný nastříkání je otázkou chvilky, nejdelší je příprava, umýt a rozebrat všechny dveře oddělat všechny zátky dutin. Použil jsem 3 kartuše černýho sajrajtu na nadkolí a zbytek na podlahu + kartuši žlutýho vosku na dutiny. Po 24 hodinách podběhy ještě lepily, po 48 hodinách suchý. Materiálu moc nespotřebuješ, vyšel mě cca na 600,-Kč, ale je to hodně pracný, pokud si to chceš udělat pečlivě.
Po osmi letech jsem na zkoušku sundal plastové podběhy. Bylo tam plno mastného bláta. Když jsem to bláto vyškrabal, pod ním byl plech jako by to auto zrovna vyjelo z fabriky. Když stříkáš RUST STOPem není třeba spodek umývat. RUST STOP má obrovskou vzlínavost a s blátem vytvoří mazlavou hmotu která vodu ani sůl nepropustí. Jen je dobré když je auto suché ale ani to není podmínkou, protože RUST STOP vodu vypuzuje. Jinak u nás ve Starém Městě cena za komplet spodek i dutiny stále 2000 korun.
Nikdy neříkej že něco nejde. Vždy se najde nějaký blbec který neví že to nejde a udělá to. Není důležité vyhrát, ale nasrat toho kdo tě porazil.
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže--->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Jj moc hezky, ja bych prave taky chtel aby mi to takhle zustalo mam sice starou tvar,combika a najeto pouhych 17 000 km takze zatim to vypada taky moc hezky Takze se mam na ten ochrany nastrik podvozku vys... ? No on tam je nejaky ze serie ne ? A jak casto to davas vystrikat ?
Samozřejmě, že tam není holý plech nebo lak co na kapotě Vždyť to vidíš sám, že máš podběh hrbolatý, ne?
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net Škoda Favorit Pick-up 135 LX Škoda Favorit 135 L Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
je tam plazistol, při obnově ochraných nátěrů doporučuju použít body 930 - nelze přelakovat (obsahuje asfalt) a body 910 - přelakovatelný. Do dutin rezistin s vyjetým olejem a pár atmosfér, nebo třeba motip prodává vosk ve spreji i tak se dá.