HP Sporting

Odpovědět
Uživatelský avatar
SatandaS
Příspěvky: 1553
Registrován: pon 11. srp 2008 16:45:56
Bydliště: Frýdek-Místek / Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od SatandaS »

Ja jsem také neměl problém. Mám je na max. normálně jezdím na 15 a na stk jsem dal 13 neřekl ani slovo ;)
Uživatelský avatar
Jaap
Příspěvky: 187
Registrován: úte 31. črc 2007 15:01:59
Bydliště: Frýdek - Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Jaap »

No tož to je super, tak to se asi nemusím bát...co.

jezek a ty to máš jak snížené...
Moje BjEtkA - Felicia 1,3 MPI 50kW, r.v.99, najeto něco přes 180 tis. km
https://picasaweb.google.com/TomFaltyne ... directlink
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=21242
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: HP Sporting

Příspěvek od favo »

Na STK jezdím s HP podvozkem už dobrejch 11 let a nikdy s tím nebyl problém.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
Uživatelský avatar
Jaap
Příspěvky: 187
Registrován: úte 31. črc 2007 15:01:59
Bydliště: Frýdek - Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Jaap »

JÁ JEN SE PTÁM, PROTOŽE JAK JSEM SI PROČÍTAL TO VLÁKNO, TAK JSEM SE TAM DOČETL, ŽE TO NENÍ SCHVÁLENÉ...TAK MĚ TO ZAJÍMALO JAK SE K TOMU STAVÍ NA STK. TAK TO JE GUT...
Moje BjEtkA - Felicia 1,3 MPI 50kW, r.v.99, najeto něco přes 180 tis. km
https://picasaweb.google.com/TomFaltyne ... directlink
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=21242
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od jezek »

Jaap: Vsechno je u me v tematu na titulni strane napsano :roll: http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=13508&start=0 - dneska jsou ty lidi tak liny hledat :(
-30/-60mm
:salut:
Jo a priste si odpust ten CAPS LOCK
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
Uživatelský avatar
Jaap
Příspěvky: 187
Registrován: úte 31. črc 2007 15:01:59
Bydliště: Frýdek - Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Jaap »

Se Ti omlouvám, napadlo mě to jak jsem to psal. Příště raději pohledám :alien:
Jo za velké písmena sorry, zapomněl jsem si to přepnout, používám to častěji v práci než malý text.... :mrgreen:
Moje BjEtkA - Felicia 1,3 MPI 50kW, r.v.99, najeto něco přes 180 tis. km
https://picasaweb.google.com/TomFaltyne ... directlink
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=21242
Zaki
Příspěvky: 170
Registrován: pon 17. srp 2009 1:56:10
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Zaki »

Mam jeden dotaz pre skusenejsich.
Uz dlhsie neuspesne zhanam nejake treningove HP a popri tom sa pomaly zmierujem s tym, ze budem muset nasetrit 700eur na nove.
Nedavno som dostal zaujimavu ponuku na nejake tuhostne stavitelne tlmice Koni. Dalo by sa to pouzit s nejakymi dostatocne tvrdymi pruzinami ako plnohodnotna nahrada za treningace, alebo nad tym nemam ani uvazovat?
PJDefort - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od PJDefort - FK »

Kluci určitě tu toho je hodně, ale kdo to má všechno pročítat :D chci si v následujících měsících koupit nový Sportingy verzi pro běžný provoz (ne tuning)...jak to je s těma drážkama? Ta první je, že to je zvedlý jako série a ta druhá už je pro předek -2cm a pro zadek -1,5cm jestli to chápu dobře? chci to snížit jen minimálně, aby to nebylo moc vidět a hlavně chci aby to nebylo pak nakoplý zepředu nebo zezadu, prostě vyvážený jako v základu...jak to doporučujete nastavit pro běžnou městskou jízdu a sem tam nějaký to ostrý jěždění? :) a dělaj ještě i s úchytama na kabel k ABS nebo už ne? díky moc
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od jezek »

Dej zadek o kousek níž než předek a bude to dobře fungovat v zatáčkách. (já mám -30mm předek, -60mm zadek)
Pokud to dáš opačně - předek níž než zadek bude auto vodorovně (brano prahy). (Marty_pv ma -60mm předek, -45mm zadek)
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
PJDefort - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od PJDefort - FK »

ok tak já budu trochu míň extrémní a asi to dám na -20mm předek /-30mm zadek a snad to bude vypadat fajn
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Jura_Favorit »

Já ještě zodpovím dotaz ohledně držáku kabelu ABS - ano vyrábělo se to, ale už je to nějaký ten pátek minulostí. Ale není to neřešitelný problém, kabel se dá k tlumiči heftnout třeba elektrikářskou stahovačkou - v místě uchycení do držáku je na kabelu stejně gumový převlek, takže prodření páskou nehrozí.
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
PJDefort - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od PJDefort - FK »

Napadá mě, co mám přikoupit k těm tlumičům, když už se tam dávaj nový, aby to bylo komplet...nevim co všechno obsahujou ty tlumičový jednotky od HP co pošlou zkompletovaný...dopředu bych to viděl aspoň na nový matky nahoru a novej šroub do těhlice...měl bych dát ještě něco novýho? a co zadek? tam počítám taky s tim šroubem, ale něco víc? :)
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od jezek »

Záleží v jakym stavu máš horní uložení - případně to.
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
PJDefort - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od PJDefort - FK »

kamarád píše, že to měl kompletní se všim všudy, jen dal ty nový matky a šrouby a bylo...tak sem právě zmatenej :D rád bych totiž, až mi to přijde hned nahazoval a měl už všechno doma a ne to pak honem shánět a dokupovat..já ty tlumičovky ještě nikdy neviděl rozebraný, takže nevim přesně z čeho se to skládá, ale myslel sem zrovna, že to uložení je už součástí, nicméně nevim co všechno se skrejvá pod pojmem uložení (ložiska, nějaký dorazy, gumy, nějaký ty trubičky a já nevim co ještě)...vim ptám se jak blbec, ale tady to každej asi bere jako samozřejmost co přikoupit nebo ne :D

EDIT: sice to studuju v ETCE, ale to stejně pořád nevim co u HP je a neni :oops:
Hans - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hans - FK »

Pokud ti dojdou jen tlumiče a pružiny tak to jde zkompletovat z komponentů co už mám na autě na sériovým. Jde o to v jakém stavu. Když už to budeš mít venku a stáhnutý stahovákem tak to vyměň ať do toho nemusíš za rok zase vrtat, že ti začnou mlátit silentbloky nebo ložisko. Ty ceny náhradních dílů jsou směšný, takže těch pár stovek bych obětoval, ušetří ti to pak čas. Někde to tu jistě je, co se mění, měl by tu na fóru mít i rozkreslený tlumič, ale kup silentblok horního uložení, ložisko horního uložení. Spojovací materiál bych koupil jen v případě, že máš tlumiče původní, to většinou nejde dobře povolit a tak se musí nahřit autogenem nebo uřezat.
PJDefort - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od PJDefort - FK »

beru vše zpět, já slepec nějak přehlíd příspěvek od luke.beana na druhý stránce, kde je napsaný přesně to co sem potřeboval vědět :oops:
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Suri »

Pj na virte jeden predáva jeden nový tlmič a má držiak na abs takže existujú http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/8 ... -19_59.jpg

odrezať zo starých tlmičov a pri repasi nechať bodnúť , určite elegantnejšie riešenie ako chytať páskami
PJDefort - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od PJDefort - FK »

Jo to vim že se dřív dělaly, ale už to je minulost. Tyhle jsou ještě ty starý bez výškovýho nastavení. To přichytim páskou a bude, viděl sem to tak mockrát, podle mě lepší, než na novej tlumič vařit :)
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Suri »

riešil si tu uloženia tak som myslel že kupuješ staré tlmiče a dáš ich na repas , nové kúpiš z hp nie? tam by nemal byť problém aby ti urobili také ako treba

osobne mám tiež predok na sťahovacích páskach ale nie je to ono , tá bužírka sa opotrebováva a ten kábel nemá dosť dobrú polohu
PJDefort - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od PJDefort - FK »

Kdyby v HP dělaly tlumiče s držákem na ABS tak neni o čem diskutovat. Jenže oni už je nedělaj, nechápu proč, neni to snad pro výrobce takovej problém
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Suri »

a skúsil si sa dotázať či by to tam zákazkovo nedali?
PJDefort - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od PJDefort - FK »

Jasně že jsem se ptal i přímo jich, jinak bych to tu neřikal :)
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Suri »

aha to je potom iná , škoda , však je to 5 minut roboty
Hans - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hans - FK »

Moje varianta: z výroby stabilizátor a zesílená ramena, posilovač řízení, bez ABS a airbagu, rozpěrná tyč, tlumiče a pružiny HP Sporting ( modro-žluté ), disky 5,5x13.
Dneska jsem vyhodil přední stabilizátor, jak tu všichni doporučují. Náklony při průjezdu zatáčkou jsou stejné, extrémní situace jsem nezkoušel. Ovšem řízení je znatelně citelnější a auto není tak těžké na předek a netrpí nedotáčivostí. Dokonce se i přední náprava ztišila při jízdě po nerovném povrchu jako jsou kočičí hlavy a nebo po kamení. Se stabilizátorem se auto třepalo jakoby žádné tlumiče nemělo a chovalo se jako žebřiňák. Takže já doporučuju na HP podvozku vyhodit přední stabilizátor, měl jsem to za hodinu hotové a to jsem to dělal před garáží na vjezdu v -5°C jen se zvednutým předkem na kozách bez montážní jámy ( tam se mi nechtělo, páč tam mám druhý auto ).
Hanz - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hanz - FK »

HPčka mi na každonenní ježdění po praze nevyhovovali (jistej čas mi to nevadiolo) . Jsem tedy jedinej kterej se moc rád vrátil k seriovému podvozku? :lol:
Hans - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hans - FK »

Na sérii bych se už nikdy nevrátil. Už mi to přijde přirozené a i jízdní vlastnosti jako u každého jiného auta. Když si teď sednu do cizí felicie na sériovém podvozku, tak je to děs a nechápu jak jsem na takové houpačce mohl vůbec jezdit. Ve městě je dobré, že do křižovatky mohu jet rychleji a karoserie se nenaklání ( nemyslím jet jako :pig: )a na okrsce, kde se jezdí 80 až 100km/h není co řešit. Prostě to mnohem líp drží a nehoupe. O hlučnosti od podvozku se nemá cenu bavit, pokud má někdo volné čepy a staré silentbloky, tak to bude hlučné i na sériovém. Je to jen subjektivní pocit
Hanz - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hanz - FK »

jo něco je sice pravda. Ale prostě na běžný provoz v praze mi ty HPčka přišly tvrdý, Mam tam stabilizátor a zatáčky si mužu dovolit projet ne o moc pomaleji než na HPčkách. HPčka bych si dal leda tak na druhy auto se kterym bych vyjížděl jen pro pobavení. btw já když sednu do kamošovy felicie tak se taky bojim o život, víc než 60 bych s tim nejel :D záleži na mnoha věcech

EDIT: jo jízdní vlastnosti možná jako u každého lepšího auta, ale pohodlý se srovnat vubec nedá :D
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Jura_Favorit »

Hanz: kdybys nepsal, že jsi HP měl, tak fakt řeknu, že jsi další internetový tlučhuba, co to v životě nevyzkoušel, ale kecat o tom bude :lol:
Docela hledím, že někdo zaznamenal tak velký rozdíl v komfortu oproti sérii, já teda nepoznal téměř vůbec nic :? Co do komfortu mi příjde Favorit / Felicia na Sportingách v podstatě stejně jako bez nich, teda bavím se o podvozku v dobrém stavu samozřejmě a "rozumném" snížení.
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Marty_pv - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Marty_pv - FK »

Hanz píše:Mam tam stabilizátor a zatáčky si mužu dovolit projet ne o moc pomaleji než na HPčkách.


"vtip dne" :D
Uživatelský avatar
Michelin1
Příspěvky: 2975
Registrován: pát 09. led 2009 21:06:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Michelin1 »

Nerekl bych. Je to pomerne pravda. obyc sportingy to auto moc neporychli, akorat dodaji jistotu pri prujezdu zatackou.
Fela 1.3 race car, TDi power
http://picasaweb.google.com/info.michelin
Marty_pv - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Marty_pv - FK »

Michelin1: Měl jsem možnost srovnat (série podvozek se stabilizátorem vs. moje prakticky nový HP sportingy) a nemůžu souhlasit
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Jura_Favorit »

Marty_pv: třeba jen nemáš "koule" na to jezdit se sériovým podvozkem na doraz :mrgreen:
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Uživatelský avatar
Michelin1
Příspěvky: 2975
Registrován: pát 09. led 2009 21:06:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Michelin1 »

Mel jsem moznost srovnat serii/serii se stabikem/zanovni sportingy/treningace a moe Nka na jednom aute a nemuzu souhlasit s tebou marty.
Fela 1.3 race car, TDi power
http://picasaweb.google.com/info.michelin
Uživatelský avatar
hromyblesky
Příspěvky: 4227
Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od hromyblesky »

stejne je ti celej podvozek k nicemu kdyz neumis ridit,,,,mraky lidi se ma za borce za volantem,ovsem se pletou maj to jen nahoneny kilometrama,,,, opravdovej cit pro auto ma jen hrstka lidi,par znam,a muzu rict jak se v aute nebojim tak s nim se bojim dost,,, neni problem jet 120km v hodine dostat smyk (bafo) a kontrolovane mizet v dali s s nohou na plynu,a a kdyz nekdo umi dracit s feldou neznamena to ze umi jezdit,,, jak takovy clovek sedne do 200ps a vic tak je stejne v pr.eli...

a stejne,,,nejlepsi sem ja :lol:
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
za vsim hledej pravidlo 7 a 15
Hanz - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hanz - FK »

no hele já zvyklej s feldou jezdit s plynem na podlaze a pak sem sednul do ameriky :D nestačil sem se divit :lol: :lol:
Hanz - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hanz - FK »

Jura_Favorit píše:Hanz: kdybys nepsal, že jsi HP měl, tak fakt řeknu, že jsi další internetový tlučhuba, co to v životě nevyzkoušel, ale kecat o tom bude :lol:
Docela hledím, že někdo zaznamenal tak velký rozdíl v komfortu oproti sérii, já teda nepoznal téměř vůbec nic :? Co do komfortu mi příjde Favorit / Felicia na Sportingách v podstatě stejně jako bez nich, teda bavím se o podvozku v dobrém stavu samozřejmě a "rozumném" snížení.

já jezdil na nejnižší drážce Treningáčů (přidělány dvě drážky) a sportingu (tuning verze). a řeknu ti že i malý díry mi dělali starosti aby někde něco neupadlo, a nedejbože poľňačky nebo D1čka docela solidní rány. na treningáčích to bylo hrozný a na obyč hp docela podobný :D možná sem drandil po dorazech :D ale dám ruku na srdce za to, že jsem za serii se stabilizatorem rád :cyclops:
petas - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od petas - FK »

MagicanBlack píše:máte někdo zkušenost jak dlouho trvá repase HP tlumičů?? aby mi pak doma neleželo měsíc auto bez podvozku.... díky



Zdarec, repase trvá zhruba týden, pokud toho mají hodně, což je teď před sezonou, tak max 14 dní ;)
Nonamed - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Nonamed - FK »

no to by mě vomyli a my se s tím s Hanzem tak párali :D
Hanz - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hanz - FK »

Heled nehledě na to jak vypadaj mužou bejt před smrtí ;)
Nonamed - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Nonamed - FK »

Zatím si na to zvykám. Některý úseky osmejch tříd komunikací co vedou k mojí přítelkyni nejdou projíždět tak jako zamlada. Ale ta chvilka menšího nepohodlí mi nevadí vzhledem k tomu jak se auto teď chová :)
Hanz - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Hanz - FK »

já sem taky spokojen :)
Wenca - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Wenca - FK »

sám mam 1.6 s obouma stabíkama a oproti autu bez stabiku je to parada, nicmene ted sem se svezl s realem na fungl novejch hp a musim rict ze je to uplne neco jinyho :) v zatackach se mi to houpe rozhodne vic nez jemu, ale zas ja tam ted mam 185/65 r14, takze to bude taky trochu tím...ale teda ten jizdni komfort treba na polnacce je s hp asi jako v aute s kulatinama misto tlumicu rikam za sebe :-D
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Jura_Favorit »

"ale teda ten jizdni komfort treba na polnacce je s hp asi jako v aute s kulatinama misto tlumicu" - co se týče Sportingů tak zásadně nesouhlasím :? Ke mně na chatu se jede přes 3 km po nezpevněné lesní svážnici a nikdo si na to na HP nestěžoval, sám v tom téměř žádný rozdíl nevidím...
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Wenca - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Wenca - FK »

no podle me to je teda na hp o dost tvrdší a znát to je, i sam real to potvrdil po nasazeni hp, ze to mlati vic nez na serii, nicmene kazdej mame svuj nazor, že? :)
kejzi1
Příspěvky: 8486
Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
Bydliště: Jihlava,Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od kejzi1 »

Tak já jezdím denně po kostkách k paneláku který mají celkem velký prohlubně a je to tvrdý dost,ale dost dělají i nízký pneu
Wenca - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Wenca - FK »

jj, to je taky fakt, ze on tam ma 185/40 myslim...
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od Jura_Favorit »

Já se bavím o 175/60/R14 a 165/70/R13, snížení 1 - 2 drážky... :)
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Uživatelský avatar
hromyblesky
Příspěvky: 4227
Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
Kontaktovat uživatele:

Re: HP Sporting

Příspěvek od hromyblesky »

Wenca píše:jj, to je taky fakt, ze on tam ma 185/40 myslim...

rekni mi kde to prodavaj :!: :!: :!: mel bych na to mraky zajemcu
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
za vsim hledej pravidlo 7 a 15
Wenca - FK

Re: HP Sporting

Příspěvek od Wenca - FK »

samozrejme sem ze zplet, je to 185/45...sorry:)
Odpovědět