Osobně bych mezi hlavní důvody řadil především fakt, že většina už jsou dneska vraky v bídném stavu, ještě k tomu napadené živočišným druhem homo kutilus - amatérus bohemiaensis, díky čemuž jsou ta auta prolezlá dráty odnikud nikam, pochybného jištění... Zapojení rádia nebo přídavných dálek připomínající zapojení JE Temelín apod. Já už jsem třeba naprosto rezignoval na shánění svazků po vrakáčích, protože to má všechno obvykle tímto způsobem tak dojebanou elektriku, že je to ve výsledku zcela nepoužitelné. Další věc je třeba zatékání... typicky přes vyhnilý rám čelního skla přímo do pojistkovky.... někde to zajiskří a když je kolem toho něco hořlavého, na průser je zaděláno. O kvalitě čínských dílů (nejen

) elektroinstalace si v této souvislosti také nedělám iluze. Nebo vím o několika případech, kdy za jízdy praskla stará steřelá hadička ke vstřikovací liště a to pak teče benzín přímo na rozpálené svody, takže to taky okamžitě vzplane.... A takhle by se dalo asi pokračovat...
Ale hoří i jiná auta, akorát sem na ně nikdo nedává odkaz (logicky, když jsme na Feliciaklubu...).