Za jízdy to chcípne a jde nastartovat až po 10 min.
Za jízdy to chcípne a jde nastartovat až po 10 min.
Zdar všem, žádám o radu s tímto: normálně jedu a najednou (cca po 13 km ) se rozsvítí kontrolky a motor zhasne. Okamžitě nejde nastartovat ani náhodou ale po cca 10 min. nastartuji a jedu dál .... dřív se to nedělo, teď se mi to stalo během 14 dnů 3x ( asi každou třetí jízdu )... nevíte někdo co s tím ?? díky
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy to chcípne a jde nastartovat až po 10 min.
to je relativní ,
přijeď ,
nízký stav paliva v nádrži / odcházející čerpadlo
palivový filtr
shnilý výfuk plněný vatou
snímač teploty vody / oxidace konektoru
snímač otáček
zapalovací lišta
jiná závada
přijeď ,
nízký stav paliva v nádrži / odcházející čerpadlo
palivový filtr
shnilý výfuk plněný vatou
snímač teploty vody / oxidace konektoru
snímač otáček
zapalovací lišta
jiná závada
Re: Za jízdy to chcípne a jde nastartovat až po 10 min.
Určitě doporučuji to připojit na VAG a podívat se do paměti závad. Tím bych začal, než bych vůbec koupil první díl a něco měnil. I když, pokud to bude léta neměněný palivový filtr, jak píše ferda, tak ten ti VAG neukáže. Nicméně pokud si nejsi na 100 % jistý, kdy byl palivový filtr naposledy měněn, asi bych tím začal. Interval výměny má 60 kkm a hodně lidí ho nemění kvůli poměrně komplikovanému přístupu, což se následně projeví na životnosti palivového čerpadla.